پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۴۸۵
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر لزوم توسعه زیر ساخت‌های گردشگری ویژه بانوان در استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح یکشنبه در نشست با استاندار و جمعی از مسئولان بوشهر بیان داشت: حدود چهار برابر جمعیت استان در تعطیلات نوروز مسافر و گردشگر وارد استان شده‌اند که در صورت عدم آمادگی لازم، می‌توانست مشکلات زیادی در خدمات‌رسانی به وجود بیاورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: بازدیدهای میدانی از اماکن گردشگری استان داشتم و به طور مستقیم، نحوه خدمات‌رسانی به مهمانان را رصد کردم که بحمدالله ستاد تسهیلات سفر، پیش‌بینی لازم برای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به گردشگران را انجام داد و خدمات خوبی ارائه شد.

وی بر لزوم توسعه زیر ساخت‌های گردشگری ویژه بانوان در استان بوشهر تاکید کرد و افزود: توسعه زیر ساخت‌های گردشگری ویژه بانوان در استان بوشهر ضروری است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان گفت: طرح‌های گردشگری، باید توجیه اقتصادی در فصول مختلف را داشته باشند تا سرمایه‌گذاران با انگیزه بالاتری فعالیت کنند.

صفایی بوشهری یادآور شد: گردشگری یک مزیت ارزشمند برای استان بوشهر به شمار می‌رود که با تلاش‌های استاندار و مدیران استان، طرح‌های خوبی در این حوزه در حال اجراست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر