پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۰۳۷
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۹

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: با پیگیری صورت گرفته، روند تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این استان شتاب بیشتری می‌گیرند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علیرضا مقدم ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: هم اکنون ۲ هزار و ۹۹۹ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در سطح شهرهای این استان در مراحل مختلف ساخت قرار دارند، که به صورت میانگین ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی را دارا هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: برای تسریع در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن باید با عزمی جدی و برنامه ریزی دقیق نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های موجود این پروژه‌ها در کمیسیون ماده ۵ اقدام شود.

وی رفع موانع جهت پیشبرد اهداف قانون جهش تولید مسکن در این استان را مهم دانست و افزود: با بررسی‌های کارشناسانه هزینه‌های آماده سازی پروژه‌های نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف می‌شود تا این پروژه‌ها از روند اجرایی مطلوبی برخوردار شوند.

مقدم یادآور شد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر تعداد ۲ هزار و ۲۲۱ واحد مسکن شهری و روستایی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و دستور آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان صادر شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: می‌طلبد در این زمینه با تلاش‌های شبانه روزی در بخش تأمین مسکن مورد نیاز جامعه گام برداشته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر