پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۸۱۹
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:دستگاه تعلیم و تربیت استان بوشهر با کمک ستاد دیه استان، در کنار معلمان دارای جرایم غیرعمد برای حل مشکلات آنها است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی موحدی چهارشنبه شب در جشن گلریزان اداره آموزش و پرورش شبانکاره اظهار داشت: دستگاه تعلیم و تربیت استان بوشهر با کمک ستاد دیه استان، در کنار معلمان دارای جرایم غیرعمد برای حل مشکلات آنها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن قدردانی از مشارکت فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا، گفت: آموزش و پرورش برای همگان است و همگان نیز باید برای این نهاد باشند و این مراسم نیز نمونه‌ای بارز از بخش اول شعار است.

موحدی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها و شرکت‌هایی که مسئولیت اجتماعی دارند باید یاریگر آموزش و پرورش باشند، گفت: هر کجا نظام جمهوری اسلامی نیاز به کمک داشته است آموزش و پرورش پای کار بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: اگر آموزش و پرورش اولویت اول کشور و جامعه باشد بسیاری از مشکلات و چالش‌ها حل شدنی خواهند بود.

موحدی خاطر نشان کرد: امید است با توسعه فرهنگ جشن گلریزان در سایر شهرستان‌ها و مناطق استان بتوانیم به اشاعه نیک اندیشی و نوع دوستی و کمک به حل گرفتاری سایر افراد در بین دانش آموزان و فرهنگیان کمک کنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر