جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۹۹۰
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: عید سعید فطر فرصت خوبی برای تمرین همدلی، وحدت و گسترش اتحاد در جامعه است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری شنبه ۲ اردیبهشت در خطبه‌های نماز عید فطر بوشهر اظهار کرد: رمضان بهترین فرصت ذخیره توشه‌ای مناسب برای آخرت مسلمانان است.

وی با بیان اینکه رمضان ماه تربیت انسان و آغازی برای کسانی است که در ماه خدا تربیت شده اند، اضافه کرد: حفظ دستاوردهای این ماه مبارک رمضان مهم است و افراد باید تلاش کنند تا معنویت را در درون خود تقویت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: عید سعید فطر روز پیروزی کسانی است که در مبارزه با شیطان و نفس اماره پیروز شدند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم عنوان کرد: مردم ولی نعمت مسئولان هستند و خادمان این ملت باید برای معیشت آنان باید با افتخار و تمام توان تلاش کنند.

وی خواستار تامین اشتغال پایدار، بهبود وضعیت اقتصادی و بر طرف کردن معضل گرانی در استان بوشهر شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرم سال، گفت: مسئولان نسبت به تأمین و بهبود وضعیت آب این استان توجه لازم داشته باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری بر ضرورت پرداختن به مسائل فرهنگی تاکید و بیان کرد: در همین راستا توجه به فرهنگ، حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی در اولویت قرار بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر