پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۱۶۲
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: پتروشیمی خارگ بی توجهی به اشتغال بومیان خارگ در سال ۱۴۰۱ را جبران کند.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جوانان محجوب خارگ به دلیل شرایط جغرافیایی این جزیره خواهان اشتغال پایدار در مشاغل مستقر در خارگ هستند که الحق خواسته به جایی بوده و باید تمام ظرفیت‌های اشتغال خارگ با اولویت به بومیان اختصاص داده شود.

وی افزود: با عنایت به درآمد بالای شرکت پتروشیمی خارک در سال گذشته این شرکت توجهی به اشتغال بومیان این جزیره نداشته است و اکثر ظرفیت‌های اشتغال خود را در اختیار نیروی کار خارج از جزیره قرار داده است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: نیروی کار مورد نیاز تعمیرات اساسی پتروشیمی خارگ از ظرفیت متقاضیان اشتغال در جزیره خارگ در نظر گرفته شود.

وی گفت: شاهد هستیم لیست نیروی کار مورد نیاز مربوط به تعمیرات دوره‌ای پیش رو پتروشیمی خارگ بدون در نظرگیری متخصصین بومی بسته شده است، این رویه باید اصلاح شود و وفق مقررات جاری تا زمانی که نیروی کار متخصص در جزیره خارگ وجود دارد، از جذب منابع انسانی به هر عنوانی خود داری شود.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود مدیران این شرکت با توجه به توانمندی که در آنها وجود دارد در سال ۱۴۰۲ زمینه لازم را به منظور ظرفیت سازی و حل معضل اشتغال در جزیره خارگ مهیا سازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر