پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۵۸۱
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

فکرشهر: رالی خانوادگی بازنشستگان با حضور ۵۰ نفر از بازنشستگان استان در شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، مدیرصندوق بازنشستگی کشوری در استان بوشهر در این آئین گفت: امروز به مناسبت روز ملی خلیج فارس رالی خانوادگی بازنشستگان در شهر بوشهر برگزار شد و امیدواریم بتوانیم شور و نشاط خوبی در بین بازنشستگان ایجاد کنیم.

داریوش کشتکار یادآور شد: باوجود کمترین امکانات در استان بوشهر، اسفندماه پارسال نفرات برتر جشنواره ورزشی که با حضور ۱۶۰ نفر برگزار شده بود، به مسابقات کشوری در شهر شیراز اعزام و خوشبختانه بازنشستگان این استان موفق به کسب مقام چهارم شدند. یک قهرمانی در ورزش داژبال بانوان، نائب قهرمانی در رشته شطرنج آقایان و رتبه سوم طناب کشی بانوان از جمله موفقیت‌های تیم اعزامی از استان بوشهر بود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با فراهم کردن امکانات لازم با همکاری هیات‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بتوانیم بازنشستگان بیشتری را جذب کنیم.

مدیرصندوق بازنشستگی کشوری در استان بوشهر تعداد بازنشستگان را بیش از ۱۸ هزار نفر اعلام کرد و افزود: بیشترین جمعیت بازنشستگان مربوط به آموزش و پرورش با بیش از ۱۰ هزار نفر است و در ادامه علوم پزشکی بیشترین تعداد بازنشسته را در استان بوشهر دارد.

مسئول حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهانگردی در بوشهر نیز نیز در این آئین اظهار کرد: متولی برگزاری رالی خانوادگی بازنشستگان استان بوشهر برنامه صندوق بازنشستگی بوده است و ما عهده‌دار کارهای فنی این مسابقه بوده‌ایم.

علیرضا جمهیری با بیان اینکه حدود ۵۰ بازنشسته در رالی خانوادگی بازنشستگان استان بوشهر شرکت کرده‌اند، اضافه کرد: این مسابقه بر اساس دو فاکتور سرعت و زمان برگزار می‌شود، شرایط خاصی ندارد و با یک ماشین ساده شهری انجام می‌گیرد.

وی مبدا رالی خانوادگی بازنشستگان استان بوشهر را میدان المپیک شهر بوشهر اعلام کرد و افزود: شرکت‌کنندگان پس از یک دور قمری در این شهر باز هم به میدان المپیک به عنوان مقصد خواهند رسید.

مسئول حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهانگردی در بوشهر عنوان کرد: در تلاش هستیم تا رقابت رالی خانوادگی بازنشستگان استان بوشهر در آینده در سطح ملی انجام بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر