پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۵۹۶
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۴

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: تجهیز و توسعه ناوگان ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علیرضا مقدم ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از رانندگان نمونه بنیاد مسکن استان به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل اظهار داشت: با رایزنی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته وضعیت ماشین آلات بنیاد مسکن استان رو به بهبود است، که با پیگیری‌های انجام شده ۶ دستگاه ماشین آلات عمرانی دیگر به این ناوگان افزوده خواهد شد.

وی گفت: طی یک سال اخیر تعدادی از ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن استان تعمیر و بخشی دیگر نیز جدید وارد ناوگان ماشین آلات شده است.

مقدم خاطرنشان کرد: افزایش بهره وری از ماشین آلات و درآمدزایی در این بخش نیازمند توجه جدی به کیفیت نگهداری و سیستم‌های کنترل ماشین آلات است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به نقش محوری ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن در عرصه سازندگی، تصریح کرد: این استان در سال ۱۴۰۰ در بخش مسکن روستایی رتبه ۱۷ کشوری را دارا بود و این در حالیست که هم اکنون در جایگاه نخست در کشور قرار داریم.

مقدم به جایگاه استان بوشهر در سطح کشور در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: در استان بوشهر سه هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است، که در این بخش نیز این استان جزو پنج استان برتر کشور به شمار می‌رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر