پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۷۱۱
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش دیلم طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را گامی مؤثر در راستای تکریم مقام معلم دانست و گفت: این مهم از اقدامات ارزشمند دولت مردمی ایران قوی بود که پس از ۱۱ سال اجرا شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسین رمضانی عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه و فعالین مجازی شهرستان دیلم ضمن تبریک هفته معلم به نقش و جایگاه معلم در قرآن اشاره کرد و گفت: معلمی در قرآن به عنوان جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی، نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی دانسته شده است و در نخستین آیات قرآن که بر قلب پیامبر (ص) نازل شد، به این هنر خداوند اشاره شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را گامی مؤثر در راستای تکریم مقام معلم دانست و افزود: این مهم از اقدامات ارزشمند دولت مردمی ایران قوی بود که پس از ۱۱ سال بلاتکلیفی به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: هر طرحی در شروع دارای مشکلات و نقاط ضعفی است و این طرح هم در شروع دارای ضعف‌هایی بود، که خوشبختانه با تأکیدات رئیس جمهور و تلاش مجموعه وزارت، دولت و مجلس در حال رفع است.

مدیر آموزش و پرورش دیلم در ادامه به هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و گفت: محوریت برنامه‌های این هفته، بزرگداشت شخصیت و مقام معلم است و این باید به یک باور و فرهنگ تبدیل شود.

وی با بیان اینکه برای بزرگداشت این هفته برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است، تصریح کرد: معلم یک کارمند نیست بلکه فراتر است و همه ما به نوعی مدیون این قشر هستیم.

وی با ابراز خرسندی از حضوری شدن کلاس‌های درس پس دو سال کرونایی افزود: کرونا ثابت کرد علیرغم پیشرفت علم، مدرسه و معلم هیچ جایگزینی ندارند.

رمضانی ادامه داد: در حوزه توانمندسازی معلمان شهرستان دیلم، کارهایی نظیر برگزاری کارگاه‌هایی با حضور مولفین کتب درسی و اساتید برجسته کشوری، حضور مشاورین برجسته از اقداماتی در این حوزه است.

وی گفت: در حوزه تقویت بنیه علمی و کنکور کلاس‌هایی با استفاده از ظرفیت اساتید برجسته شهرستان و استان‌های دیگر در حال برگزاری است که تا شروع کنکور سراسری ویژه پایه دوازدهم ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر