پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: هیچ‌گونه مانعی برای حضور زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی وجود ندارد و از حقوق برابر برخوردارند.به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک‌زاده در جلسه کارگروه امور بانوان شهرستان تنگستان اظهار داشت: حضور فعال‌تر و نقش‌آفرینی زنان ایران اسلامی با الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س) در تشکیل جامعه‌ای سالم و اسلامی بسیار موثر بوده و همواره در صحنه‌های مختلف نظام فعالیت داشته‌اند.ترک‌زاده خاطرنشان کرد: جوانانی که با لبیک به فرمان امام راحل در هشت سال دفاع مقدس خون خود را تقدیم نظام کردند حاصل تربیت این مادران دین‌مدار، معتقد و الگوساز بوده‌اند.
کد خبر: ۱۳۸۳
پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۳

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: هیچ‌گونه مانعی برای حضور زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی وجود ندارد و از حقوق برابر برخوردارند.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک‌زاده در جلسه کارگروه امور بانوان شهرستان تنگستان اظهار داشت: حضور فعال‌تر و نقش‌آفرینی زنان ایران اسلامی با الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س) در تشکیل جامعه‌ای سالم و اسلامی بسیار موثر بوده و همواره در صحنه‌های مختلف نظام فعالیت داشته‌اند.

ترک‌زاده خاطرنشان کرد: جوانانی که با لبیک به فرمان امام راحل در هشت سال دفاع مقدس خون خود را تقدیم نظام کردند حاصل تربیت این مادران دین‌مدار، معتقد و الگوساز بوده‌اند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است که به نقش بانوان ارزش زیادی قائل است، بیان کرد: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب فرهنگی و نشأت گرفته از تعالیم اسلام است، اسلام به مقام زن ارزش زیادی قائل است و حقوق زنان در نظامی مقدس جمهوری اسلامی کاملا محترم است همچنان که با حضورشان در صحنه انتخابات نقش موثر و سرنوشت‌سازی را ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه زن در تمام عرصه‌ها می‌تواند فعالیت کند، اظهار داشت: هیچ‌گونه مانعی برای حضور زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی وجود ندارد و زنان نیز هم در تمام عرصه‌ها فعالیت اجتماعی دارند و از حقوق برابر برخوردارند.

ترک‌زاده با اشاره به سطوح علمی بانوان در جامعه اظهار داشت: بانوانی در جامعه وجود دارند که در سطوح مختلف علمی ارتقاء پیدا کردند و هم اکنون نیز به‌عنوان متخصص در سازمان‌ها مانند بهداشت و درمان خدمت می‌کنند و اینک نیز با اظهار نظر تخصصی و ارائه طرح‌های مفید به مدیریت سازمان متبوع خود کمک می‌کنند.

در ادامه فاطمه گرمسیری مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان نیز گزارشی از عملکرد کمیته امور بانوان این شهرستان در خصوص مراسم سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به جلسه ارائه کرد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر