چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح 2 هزار و 277 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرزاد رستمی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات دولت است که باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم.\n\nوی بیان کرد: مسکن مهر از طرح‌های مهم ما بوده که در هفته دولت بیش از 2 هزار و 200 واحد مسکن مهر در استان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۸۵۱
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳

فکرشهر: سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح 2 هزار و 277 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرزاد رستمی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات دولت است که باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم.

\n\n

وی بیان کرد: مسکن مهر از طرح‌های مهم ما بوده که در هفته دولت بیش از 2 هزار و 200 واحد مسکن مهر در استان افتتاح خواهد شد.

\n\n

رستمی گفت: این واحدها در شهرهای بالای 25 هزار نفر شهرستان‌های گناوه، دشتستان، بوشهر و دشتی است.

\n\n

به نوشته ی فارس، سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: در شهرهای بالای 25 هزار نفر 13 هزار و 222 واحد مسکن مهر تاکنون افتتاح شده و 4 هزار و 629 واحد نیز در حال ساخت است که تعدادی از این واحدها در هفته دولت و هدف ما این است که مابقی واحدها تا پایان سال تحویل متقاضیان شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر