پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: مسابقات جانبازان و معلولین زیر 25 سال قهرمانی کشور در مشهد به انجام رسید و ورزشکاران استان بوشهر و خصوصا دشتستانی حضور پرفروغی داشتند و ...
کد خبر: ۱۳۹۲۱
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: مسابقات جانبازن و معلولین زیر 25 سال قهرمانی کشور در مشهد برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسابقات جانبازان و معلولین زیر 25 سال قهرمانی کشور در مشهد به انجام رسید و ورزشکاران استان بوشهر و خصوصا دشتستانی حضور پرفروغی داشتند.

\n\n

تیم فوتبال 7 نفره استان توانست با اقتدار کامل و بدون از دست دادن امتیاز مقام قهرمانی را کسب نماید که مربیگری آن را عبدالرضا کریمی زاده ملی پوش دشتستانی بر عهده داشت و مهرداد کیامرثی بازیکن برازجانی نیز در آن حضور داشت.

\n\n

همچنین تیم تنیس روی میز دختران مقام سوم مسابقات را بدست آورد که خانم کیهان در از برازجان در این تیم حضور داشت و علاوه بر مقام تیمی توانست عنوان سوم انفرادی را نیز کسب نماید.

\n\n

تیم دو و میدانی دختران نیز درخشان ظاهر گردید و علی رغم این که همه ورزشکاران آن توانستند مدال کسب کنند به دلیل کامل نبودن تیم اعزامی در همه رشته ها در جایگاه پنجم قرار گرفت.

\n\n

دو و میدانی کاران دشتستانی اعزامی به بازی ها، خانم ها حاج باقری 2 مدال طلا، عبدالهی 1 مدال طلا و معتصمی و جمالی هر کدام یک مدال برنز کسب نمودند که مربیگری آن ها را فاطمه تشنه دل، مربی جوان برازجانی بر عهده داشت که خود سابقه ی قهرمانی کشور و عضویت تیم ملی را در کارنامه دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، تیم سه نفره دو و میدانی پسران نیز با مربیگری ستار فتحی در مسابقات حاضر شد که در پایان توانست 3 مدال طلا و یک نقره بدست آورد ولی مقام تیمی کسب نکرد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر