پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در این تصادف زنجیره ای که بین چند دستگاه خودروی سواری رخ داد، ترافیک سنگینی در مسیر کنگان- سیراف ایجاد شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ثلاث، خودروی پراید در ابتدا به دلیل توقف خودروهای جلویی، توقف کامل می کند. خودروی سمندی که پشت آن ( در این اتوبان) حرکت می کرد نیز توانست با رعایت فاصله مناسب از برخورد جلوگیری نماید؛ اما راننده ۴۰۵ slx نتوانست خودروی خود را کنترل نماید و به خودروی سمند برخورد کرد.\n\nدر پی آن، خودروی ۴۰۵ GLX نیز با ۴۰۵ slx برخورد نمود.
کد خبر: ۱۳۹۲۳
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: در این تصادف زنجیره ای که بین چند دستگاه خودروی سواری رخ داد، ترافیک سنگینی در مسیر کنگان- سیراف ایجاد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ثلاث، خودروی پراید در ابتدا به دلیل توقف خودروهای جلویی، توقف کامل می کند. خودروی سمندی که پشت آن ( در این اتوبان) حرکت می کرد نیز توانست با رعایت فاصله مناسب از برخورد جلوگیری نماید؛ اما راننده ۴۰۵ slx نتوانست خودروی خود را کنترل نماید و به خودروی سمند برخورد کرد.

\n\n

در پی آن، خودروی ۴۰۵ GLX نیز با ۴۰۵ slx برخورد نمود.

\n\n

لازم به ذکر است خودروی ۴۰۵ slx بدلیل برخورد از عقب و جلو چرخیده و بصورت افقی متوقف شد. در پی آن سواری پراید بصورت جزیی با پژوی آخر برخورد نمود.

\n\n

خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت اما ترافیک طویلی را موجب شد که رانندگان دیگر را کلافه کرد.

\n\n

شایان ذکر است دلیل اصلی این حوادثه رعایت نکردن فاصله طولی است.

\n\n

از آنجا که سرعت مجاز در این محور ۱۱۰ کیلومتر است لذا باید فاصله خودروها از همدیگر طبق قانون راهنمایی و رانندگی باشد تا در صورت بروز حادثه بتوانند فرصت لازم برای کنترل خودرو داشته باشند.

\n\n

تصادف (۱۰)

\n\n

تصادف (۹)

\n\n

تصادف (۷)

\n\n

تصادف (۸)

\n\n

تصادف (۶)

\n\n

تصادف (۵)

\n\n

تصادف (۳)

\n\n

تصادف (۴)

\n\n

تصادف (۲)

\n\n

تصادف (۱)

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر