پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: مساجد بیشترین ظرفیت در اجرای سیاست‌های گوناگون را دارد که در این راستا باید از مساجد در برنامه‌های فرهنگی تبلیغی استفاده شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: سفر معنوی حج دارای آثار و برکات فراوانی است که زائران خانه خدا باید از این سفر معنوی بیشترین توشه را بردارند.
کد خبر: ۱۳۹۴۹
جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: مساجد بیشترین ظرفیت در اجرای سیاست‌های گوناگون را دارد که در این راستا باید از مساجد در برنامه‌های فرهنگی تبلیغی استفاده شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: سفر معنوی حج دارای آثار و برکات فراوانی است که زائران خانه خدا باید از این سفر معنوی بیشترین توشه را بردارند.

\n\n

وی با بیان اینکه سفر معنوی حج بیشتر توشه معنوی دارد، اضافه کرد: زائران بیت الله الحرام باید از این سفر الهی بیشترین بهره را ببرند چراکه سوغاتی سفر خانه خدا هدایای معنوی برای دنیا و آخرت است.

\n\n

امام جمعه برازجان با اشاره به سالروز به آتش کشیدن مسجدالاقصی و گرامیداشت روز جهانی مسجد ادامه داد: جنایات دشمنان اسلام در هتک حرمت به ارزش‌های اسلامی فراوان است که دشمنان اسلام در سال 1961 میلادی مسجد الاقصی را به آتش کشیدند و امروز این سنت را به کمک گروه‌های تکفیری ادامه می‌دهند.

\n\n

مصلح با بیان اینکه مساجد بهترین، مهم‌ترین و بالاترین ظرفیت جامعه اسلامی است خاطرنشان کرد: مساجد سرمایه ملی مسلمانان است که باید ازاین ظرفیت در حوزه‌های گوناگون بهره جست.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی، تاکید کرد: در این راستا باید از مساجد در برنامه‌های فرهنگی تبلیغی استفاده شود.

\n\n

امام جمعه برازجان با اشاره به هفته دولت بیان کرد: هفته دولت فرصتی مهم بر تشریح خدمات دولت به جامعه است و این راستا دولت باید محیطی مناسب برای رشد اخلاقی فراهم کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر