پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۶۷۷
شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

فکرشهر: نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر توجه به مسائل و مشکلات محلات کم‌برخوردار شهر بوشهر گفت: اقدامات معطل مانده در شهرداری بوشهر تعیین تکلیف شود.

به گزارش فکرشهر، مهرزاد آسایش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اجرای طرح دیواره نگارها با اقلیم و معماری بومی که توسط جمعی از هنرمندان بومی اجرا شده است، شایسته قدردانی است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف اقدامات معطل‌مانده شهرداری بوشهر اضافه کرد: وضعیت قرارداد و مدیریت زمین‌های چمن مصنوعی محلات و عدم وجود پیمانکار چوب سازمان سیما منظر از جمله این مسائل است.

وی بیان کرد: تعیین تکلیف کشتی که ۱۰ سال در پارک باسیدون رها شده و قرار بود طی یک سال رستورانی در آن راه اندازی شود از دیگر مسائل است که ظرفیت خوبی برای گردشگری ساحلی است ولی تعیین تکلیف نشده است.

آسایش ادامه داد: همچنین مدرسه غواصی در جاده ساحلی نیز مدت‌ها است تعطیل است و یا فعال شدن سامانه ۱۳۷ از دیگر مواردی است که در شهرداری معطل مانده و باید این موارد تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب در ادوار قبل تا قبل شیوع بیماری کرونا حضور بدون واسطه شهروندان در یکی از جلسات علنی هفتگی شورا بود تصریح کرد: درخواست دارم در راستای ارتباط هر چه بهتر شهروندان با اعضای شورا و شهردار این جلسات مردمی دوباره برقرار شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: انتظاری که از شهرداری دارم این است در کنار اجرای پروژه‌های شاخص به عمق محلات شهر به ویژه محلات کم برخوردار توجه جدی داشته باشد و مسائل و مشکلات این محلات رسیدگی و رفع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر