پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست سینمای جوان تنگستان گفت: تصویر برداری اولین فیلم کوتاه که برای نخستین المپیاد نوجوانان کشور تهیه شده است در تنگستان پایان یافت.
کد خبر: ۱۳۹۹۳
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷

فکرشهر: سرپرست سینمای جوان تنگستان گفت: تصویر برداری اولین فیلم کوتاه که برای نخستین المپیاد نوجوانان کشور تهیه شده است در تنگستان پایان یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالرضا احمدی شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) افزود:اولین المپیاد فیلم های نوجوانان کشور با مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی امسال به میزبانی استان همدان برگزار خواهد شد که 4 فیلمساز تنگستانی با فیلم های کوتاه خود در این رویداد بزرگ فرهنگی شرکت می کنند.
\nاحمدی بیان کرد:اولین فیلم کوتاه که تصویربرداری آن جمعه 30 مردادماه به اتمام رسید به کارگردانی نوجوان با استعداد 'علیرضا عزت رفتار' است که تیم انجمن سینمای جوان تنگستان با یاری رساندن به این کارگردان نوجوان از اولین مرحله تولید گذشت.
\nاحمدی عنوان کرد: عوامل سازنده این کار کوتاه محمد علی تصویربردار،امیر الهیاری بازیگر و عبدالرضا احمدی عکاس و تدوین این کار نیز به عهده محمد علی برزگر خواهد بود و همه چیز می بایست زیر نظر کارگردان نوجوان علیرضا عزت رفتار شکل بگیرد.
\nسرپرست سینمای جوان تنگستان گفت:نام این فیلم داستانی 'نگاه خدا'و حدود دو دقیقه زمان دارد، توجه خداوند متعال به همه موجودات خلقت شاکله اصلی داستان این فیلم کوتاه است.
\nاحمدی افزود:به غیر از انسان دو موجود زنده، یکی مورچه و دیگری عقرب نیز در این فیلم کوتاه ایفای نقش می کنند، اگرچه کار با عقرب و کنترل آن بسیار سخت و خطرناک بود اما مشاوره و راهنمایی های ارائه شده توسط 'کیامرز قاسمی'در خصوص آشنایی با این موجود خطرناک و پیوستگی گروه و توکل به خدا موجب شد همه روند تصویربرداری مطلوب بسته شود.
\nاحمدی اضافه کرد:این کار در مرحله تدوین است و زمان زیادی تا تولید فاصله نخواهد داشت که به محض اتمام کار اطلاع رسانی خواهدشد.
\nوی گفت:در ادامه تولیدات المپیاد،سه فیلم کوتاه دیگر نیز در همین هفته تصویربرداری خواهد شد که نوجوانان دیگر شهرستان کارگردانی آنها را به عهده خواهند داشت. 

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر