پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی رئیس قوه قضاییه گفت: برون‌رفت از معضلات فرهنگی نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست.به گزارشفکرشهر، حجت‌الاسلام هادی صادقی بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری همایش سراسری معاونان و مسئولان فرهنگی قوه قضاییه در سالن همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس سازمان منطقه ویژه پارس اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اهتمام ورزیم.
کد خبر: ۱۴۰۵
پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: معاون فرهنگی رئیس قوه قضاییه گفت: برون‌رفت از معضلات فرهنگی نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست.

به گزارشفکرشهر، حجت‌الاسلام هادی صادقی بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری همایش سراسری معاونان و مسئولان فرهنگی قوه قضاییه در سالن همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس سازمان منطقه ویژه پارس اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اهتمام ورزیم.

معاون فرهنگی رئیس قوه قضاییه، برگزاری همایش فرهنگی قوه قضاییه در قلب اقتصادی ایران را نمادی معنادار از شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" خواند که به خوبی در این همایش متبلور شده است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ و اقتصاد پیوندی نزدیک دارند ابراز داشت: باید نسبت به رفع معضلات فرهنگی تلاش بیشتری شود.

صادقی اضافه کرد: در حال حاضر با معضلات فرهنگی زیادی مواجه هستیم و برای برون رفت از این وضعیت نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها هستیم و همه باید همراهی کنند.

وی یادآور شد: مردم و به ویژه اهالی فرهنگ باید در راستای رفع مشکلات و معضلات فرهنگی اهتمام ورزند و همه باید به مسئولیت‌ها و وظایف خود واقف باشند.

حیدر بحرانی رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز اظهار داشت: امیدوار هستیم این همایش موجبات بهبود وضعیت فرهنگی شود.

وی بر لزوم تلاش همه‌جانبه برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، همایش معاونان و مسئولان فرهنگی قوه قضاییه با حضور حجت‌الاسلام دکتر صادقی معاون فرهنگی رئیس قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری استان بوشهر و مسئولان و معاونان فرهنگی دادگستری‌های سراسر کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حال برگزاری است.

این همایش تا فردا ادامه خواهد داشت.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر