پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
»وحید مصدق»، عضو شورای شهر برازجان در دیدار با سردبیر «فکرشهر» بیان داشت:
کد خبر: ۱۴۰۹۲۰
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: عضو شورای شهر برازجان گفت: رسانه با بسترسازی، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی و همچنین آموزش جامعه باعث توسعه پایدار شهر و جامعه می‌شود.

«وحید مصدق»، امروز دوشنبه، 22 خردادماه 1402، در دیدار با سربیر «فکرشهر» در دفتر این نشریه، اظهارداشت: مشارکت مردم در تعیین سرنوشت شهرشان و امور مربوط به زندگی در شهر، از ضرورت توسعه محسوب می‌شود. این مورد خود، نیازمند ابزارهایی است که از مهم‌ترین و موثرترین و کم هزینه ترین آن ها، رسانه ها هستند.

وی ادامه داد: رسانه از یک سو مطالبات و‌ انتظارات مردم و از طرف دیگر خدمات ارائه شده از سوی مسوولین را منعکس می‌کند که این امر منتج به افزایش مشارکت مردم در اداره امور شهر خواهد شد.

مصدق گفت: به طور مثال، اگر شهرداری قبل از اجرای هر پروژه طرح اولیه آن را از طریق رسانه برای اذهان عمومی منتشر کند، قطعا اگر ایراداتی بر آن طرح وارد باشد، توسط مردم به خصوص صاحب نظران و متخصصان اصلاح خواهد شد و این کار در کاهش هزینه های بیت المال بسیار موثر خواهد بود.

این عضو شورای شهر برازجان افزود: از طرف دیگر، رسانه ها فواید اجرای این طرح در زندگی مردم را برای شهروندان تشریح خواهند کرد که این امر نیز باعث همراهی مردم نسبت به اجرای این پروژه خواهد شد چرا که با مردم در هر مرحله مشورت شده است.

وی بیان داشت: رسانه با بسترسازی، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی و همچنین آموزش جامعه باعث توسعه پایدار شهر و جامعه می‌شود و با توجه به این مهم، نگاه مسوولین نسبت به رسانه باید نگاهی تقویتی و حمایتی باشد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر