پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۹۲۳
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از راه‌اندازی شورای فرهنگی اجتماعی محلات با محوریت مساجد در این شهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، وحید نیک روش یکشنبه‌شب در نشست مردمی شورا و شهرداری با اهالی کوی فضیلت بوشهر اظهار داشت: در راستای محله محوری فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی، شورای شهر بوشهر با ایجاد شورای فرهنگی اجتماعی در محلات با محوریت مساجد موافقت کرده است.

وی با اشاره به عدم اجرای مصوبه شورای شهر بوشهر در محلات از شهرداری بوشهر خواست که به صورت آزمایشی در چند محله شهر این مصوبه را اجرایی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه شورا یکی از محورهای ارتباطی خود با شهروندان را مساجد محلات درنظر گرفته است، ابراز داشت: تاکنون با همکاری و تعامل با گروه‌های مسجدی ۱۵ نشست مردمی در قالب پویش ۴۸ ماه خدمت ۴۸ جلسه پاسخگویی برگزار کرده ایم.

نیک روش با اشاره به مشکلات محلات مختلف بوشهر گفت: برای حل مشکلات محلات این شهر که عمده ترین آن‌ها آسفالت، دفع آب‌های سطحی و مسائل فرهنگی است در حال برنامه ریزی هستیم.

رویکرد شورای ششم عمرانی است

وی به تغییر رویکرد بودجه شهرداری در شورای ششم اشاره کرد و گفت: با توجه به رویکرد عمرانی که داشتیم بودجه عمرانی شهرداری از ۴۰ درصد در سال گذشته به ۶۳ درصد در سال جاری تغییر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های عمرانی متعددی تهیه و تدوین شده اند، افزود: به زودی با طی فرآیندهای قانونی عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

وی همچنین به تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام اشاره کرد و گفت: در کنار اجرای پروژه‌های جدید، اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام نیز در دستور کار قرار دارد.

توجه ویژه به حوزه سرمایه گذاری

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از توجه شورا و شهرداری به حوزه سرمایه گذاری خبر داد و تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های چرخ و فلک و احداث مجموعه شهربازی در مجاورت آن، موافقت با فراخوان خیابان غذا، انتخاب سرمایه گذار فانوس دریایی و عمارت بیلیارد از مهمترین اقدامات در حوزه سرمایه گذاری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر