پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۹۳۵
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: ۴۰ درصد تسهیلات مصوب طرح‌های اشتغال‌زایی تاکنون توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، مصدق کشاورزی صبح دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی گسترده‌ای به منظور توسعه اشتغال در استان بوشهر صورت گرفته و برنامه‌های مهمی در این راستا داریم.

وی با اشاره به عملکرد بانک‌ها در عرصه اشتغال‌زایی خاطر نشان کرد: از هزار و ۴۴۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی مصوب، تاکنون ۵۷۱ میلیارد تومان تسهیلات به جامعه هدف پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: معادل ۴۰ درصد تسهیلات مصوب طرح‌های اشتغال‌زایی تاکنون توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

کشاورزی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغال‌زایی توسط دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بر اساس سامانه فقط ۳۲ طرح آن به ثبت رسیده و معادل پنج میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

۲۰۳ طرح در صف دریافت تسهیلات

وی با بیان اینکه اکنون در بانک‌های استان بوشهر ۲۰۳ طرح با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۳۵۶ میلیون تومان موجود است گفت: این طرح‌ها منتظر دریافت تسهیلات بانکی هستند و در این راستا هیچ طرحی در دست بررسی در دستگاه‌های اجرایی نباید باقی بماند و اکنون ۱۱۱ طرح در صمت برای پرداخت ۲۴ میلیارد تومان در دست بررسی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر طرح‌های موجود در کمیته کارگروه اشتغال‌زایی شهرستان‌های استان را ۲۲ طرح با ۲.۷ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این طرح‌ها در انتظار تصویب قرار دارد و میزان پرداخت تسهیلات بانکی توسط صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان ۱۵.۷ میلیارد تومان است.

کشاورزی مجموع اعتبارات پرداخت شده سازمان صمت استان بوشهر را ۱۵.۷ درصد اعلام و خاطر نشان کرد: آنچه در سامانه به ثبت رسیده پنج میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر