پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۹۹۸
سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر گفت: در شرایطی که دشمن در تلاش برای حذف معنویت است جامعه به ترویج و تبدیل معنویت به گفتمان عمومی نیاز دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار کرد: اگر در این شرایط حساس معنویت و اخلاق در جامعه تزریق نشود به طور حتم با مشکل روبرو می‌شویم.

وی افزود: اکنون و پس از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، شاهدیم که این نظام در حال بیدارکردن اذهان جهانیان به معنویت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر تصریح کرد: نیاز است که همه طرح‌ها و برنامه‌های در دست اجرا توسط بخش‌های دولتی و خصوصی دارای پیوست اخلاقی و معنوی باشند و در همه نشست‌ها و برنامه‌ها یک نکته اخلاقی و معنوی ارائه شود.

جمالی با تاکید بر ضرورت از بین بردن مظاهر علنی گناه در جامعه و با اشاره به اهمیت امیدافزایی، گفت: ساماندهی فضای مجازی و تولید اخبار امیدبخش در جامعه در شرایطی که دشمن از هر ابزاری برای ایجاد یاس و ناامیدی استفاده می‌کند ضروری است.

وی با بیان اینکه اخبار امیدبخش در جامعه کم نیستند، گفت: افتتاح پروژه‌های موثر در ایجاد بارقه‌های امید در جامعه تاثیر بسزایی دارد.

جمالی بر ضرورت گفت‌وگو با نسل جوان، نشست با جوانان و شنیدن سخنان آنان در تقویت روحیه امید و ایجاد نشاط در جامعه تاکید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با تاکید بر جایگاه مساجد در ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه گفت: مساجد کانون و جایگاه معنویت و اخلاق هستند و باید نسبت به تبدیل آنها به مساجد تراز انقلاب تلاش کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر