پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۱۳۴
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

فکرشهر:  معاون فرهنگی و هنری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فعالیت‌های فرهنگی قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی عالی‌زاده ظهر چهارشنبه در نشست کمیته فرهنگی قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر اظهار کرد: دستگاه اجرایی و فرهنگی با هماهنگی و هم افزایی و با ارائه برنامه‌های ویژه با اهداف مشخص در سطوح مختلف محتوای فرهنگی تولید کرده تا به آرمان‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران در این حوزه برسیم.

وی عنوان داشت: با جریان سازی برنامه‌های فرهنگی و جلوگیری از موازی کاری‌های دستگاه اجرایی و برگزاری دوره‌های تربیت مربی عفاف و حجاب در راستای جذب مؤثر مخاطب حرکت کنیم.

معاون فرهنگی و هنری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: با ایجاد ظرفیت‌ها و مکان‌هایی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، برنامه ریزی طراحی محتوی آموزشی، برنامه‌های بلند مدت جهت فرهنگ سازی، پیوست‌های فرهنگی عفاف و حجاب، آموزش مدرسین، تولید محتوا موثر، طراحی بیلبورد و درگیر کردن افراد کف جامعه، گام‌های موثر با جلوگیری از موازی کاری و مشخص شدن دغدغه‌های جامعه هدف در این راستا کارهای فرهنگی انجام شود.

نشست کمیته فرهنگی قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و رسانه، مدیر روابط عمومی، کارشناسان فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر و جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات، رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، مدیرکل صدا و سیما و مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استا ن بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر