پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۱۴۴
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

فکرشهر: مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین و برطرف‌کردن کمبود نیروی انسانی مدارس استان در سال تحصیلی جدید انجام شده و از این حیث، مشکلی وجود ندارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حمدالله اژدری روز چهارشنبه در نشست کارگروه توسعه سنواتی آموزش و پرورش شهرستان دیلم اظهار کرد: باتوجه به اینکه لازمه شروع سال تحصیلی مطلوب، توجه به سرمایه انسانی مدارس است، برنامه‌ریزی جهت توسعه سنواتی، محاسبه مؤلفه‌های مؤثر شامل خروجی و ورودی، نسبت دانش آموز به معلم و نیروی پشتیبانی به کل نیروی انسانی توسط کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان، شهرستان‌ها و مناطق آموزشی محاسبه و برای سال تحصیلی آینده مشخص شده است.

وی افزود: با توجه به تعداد زیاد بازنشستگی نیروها در سال جاری، آموزش و پرورش استان بوشهر شرایط سختی برای ساماندهی نیروها دارد که با همه ظرفیت‌ها به دنبال رفع این نواقص هستیم.

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به ممنوعیت بکارگیری نیروهای آزاد و خرید خدمات در سال تحصیلی پیش‌رو، با استفاده از افزایش ضریب اشتغال همکاران رسمی و پیمانی به شیوه حق‌التدریس، ظرفیت نیروهای بازنشسته، ساماندهی مدارس و کلاس‌ها، نیروی انسانی مورد نیاز تامین می‌شود.

اژدری با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی دبیری در نیمه اول مردادماه امسال، تصریح کرد: بخشی از کمبود نیرو را از این طریق و بخشی دیگر از طریق نیروهای ورودی سال‌های ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان جبران می‌شود.

وی ادامه داد: امسال در مهرماه هیچ همکار بدون ابلاغی نخواهیم داشت و روند صدور ابلاغ از اواسط تیر شروع و نهایت در شهریورماه به پایان می‌رسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر