پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۱۵۸
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: تیم شهدای حیات داوود بندرگناوه در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی در خانه خود متحمل شکست دیگری مقابل تیم صدرنشین فرش حداد اصفهان شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، این دیدار که شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه با قضاوت داوران برگزار شد، نماینده اصفهان با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و موقعیت خودرا در صدر جدول لیگ برتر تثبیت کرد.

اولین گل فرش حداد اصفهان به تیم حریف در وقت اول توسط حسن جوادی بازیکن شهدای حیات داوود گل به خودی بود و گل‌های دوم و سوم در وقت دوم توسط رضا آزاد و مسعود حسنی پور به ثمر رسید.

قضاوت این دیدار را امید خزایی از تهران و رشید چادری، بهنام فرخ زاد و عیسی بوعذار هر سه از استان خوزستان بر عهده داشتند و ناظر داوری بهزاد جلوه نسب از بوشهر و نماینده فدراسیون مهرداد رسولی از البرز بود.

نماینده استان بوشهر که برای نخستین بار در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور یافته و سه بازی قبلی خود نتیجه را به تیم های فولادهرمزگان، گلساپوش یزد و صدرشیمی یزد واگذار کرده بود امید داشت از امتیاز میزبانی و با حمایت پرشور هواداران اولین برد خودرا جشن بگیرد اما یک شکست دیگر در کارنامه این تیم ثبت شد.

تیم شهدای حیات داوود گناوه در یک دقیقه مانده به پایان بازی صاحب یک پنالتی شد اما دروازه‌بان حریف ضربه بازیکن این تیم را مهار کرد تا اصفهانی‌ها بدون گل خورده با دست پر به شهر خود برگردند.

نماینده گناوه برای کسب پیروزی در دیدارهای بعدی و بقا در لیگ برتر باید قدرتمندتر و بازیکنان در سطح بالا تقویت کند.

بازیکنان تیم شهدای حیات داود در این دیدار علی امینی، علیرضا شهنی، سروش جواهری، علی عشایری، حسن جوادی، شایان جمشیدی ، محمدامین دهقانی، یعقوب عبدی، محمدامین صیادی، کیوان اژدری و ابراهیم دکان بحری بود.

تیم فرش حداد اصفهان برای این دیدار از بازیکنان حسین کارگر، میلاد محمدی، رضا دیری، مسعود حسنی پور، محمدرضا دادخواه، مهیار بهارلویی، رضا آزاد، علی کاظمی، امیرارسلان غفرالهی و امیرحسین اکبری بهره می‌برد.

فصل جدید مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور زیرنظر کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال از یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور ۱۰ تیم در قالب یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در مناطق مختلف کشور آغاز شد.

در این مسابقات که شانزدهمین لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شود تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، هیأت فوتبال اصفهان، شهدای حیات داود بندر گناوه، شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان حضور دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر