پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۲۴۳
جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۷

فکرشهر: «وحید مصدق» می گوید: تعامل و هم افزایی بین مجموعه شورا و میراث فرهنگی، قطعا منجر به توسعه هر چه بیشتر شهر می شود.

به گزارش «فکرشهر»، این عضو شورای شهر برازجان که در راستای تعامل و هم افزایی بیشتر بین مدیریت فرهنگی و اداره میراث فرهنگی نشست با رییس اداره میراث فرهنگی دشتستان گفت و گو می کرد، «حضور یک نفر از خانواده شورایی با کارنامه بیش از هشت سال عضویت در شورای اسلامی برازجان به عنوان رییس میراث فرهنگیف صنایع دستی و گردشگری شهرستان دشتستان» را مثبت ارزیابی کرد و اظهارداشت: قطعا با وجود خانم حسینی در این اداره، میزان تعاملات بین مجموعه مدیریت شهری و اداره میراث فرهنگی خیلی بیش از پیش خواهد شد.

وی اضافه کرد: این تعامل و هم افزایی قطعا منجر به توسعه هر چه بیشتر شهر در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می شود.

عضو شورای اسلامی شهر برازجان افزود: مجموعه مدیریت شهری با تمام توان و امکانات خود در کنار اداره میراث فرهنگی در راستای صیانت از میراث فرهنگی و توسعه گردشگری و فرهنگی خواهد بود.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دشتستان نیز در این نشست، بازگشت وحید مصدق به شورای اسلامی شهر برازجان را تبریک گفت و همکاری و تعامل هر چه بیشتر مجموعه مدیریت شهری با اداره ی میراث فرهنگی برای توسعه فضاهای گردشگری و فرهنگی و همچنین حمایت از هنرمندانی که در حوزه صنایع دستی فعالیت می کنند را خواستار شد و گفت: با راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و معرفی آثار و صنایع دستی این هنرمندان در سطح استانی و کشوری تلاش خواهیم کرد. 
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر