پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۳۶۴
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بر حل مشکلات مناطق محروم استان بوشهر با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی عسکری بعد از ظهر یکشنبه در نشست گروه‌های جهادی و مردمی، تسهیلگران بنیاد برکت و خانه‌های احسان استان بوشهر به تشریح طرح‌های جهادی ستاد در استان بوشهر پرداخت و بیان داشت: ظرفیت استان بوشهر بسیار بالاست.

وی اضافه کرد: باید کارهایی در زمینه توانمند کردن مردم استان در حوزه‌های اشتغال و کسب و کارهای خانگی و همچنین صادرات محصولات و مسائل آب صورت بگیرد تا به حد مطلوب برسیم.

معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گروه‌های جهادی استان را بسیار توانمند دانست و تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی استان می‌توان مسائل ویژه مناطق را با کمترین هزینه و بالاترین بهره حل کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان ستاد اجرایی حتماً از طرح‌های گروه‌های جهادی در جهت توانمند کردن مردم استقبال و حمایت می‌کنیم.

تعدادی از نمایندگان گروه‌های جهادی استان و تسهیلگران بنیاد برکت ستاد اجرایی به بیان نقطه نظرات و طرح‌های پیشنهادی خود در حوزه‌های اشتغال خرد و کوچک، آبخیزداری، فرهنگ و آموزش و بهداشت پرداختند.

در پایان مراسم از زحمات هفت ساله سید محمدحسن تقی زاده مدیرکل سابق ستاد اجرایی استان تقدیر به عمل آمد و فرهنمند پور به عنوان مدیرکل جدید ستاد معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر