پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۶۶۱
يکشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: بخشی از برنامه های استان در حوزه ازدواج و تحکیم خانواده به وقوع پیوسته به گونه ای که شاهد افزایش ازدواج و کاهش طلاق در استان بوشهر طی سه ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده روز یکشنبه در نشست مسئولان استان بوشهر با تبریک پیشاپیش عید قربان و عید غدیر خم اظهار کرد: مسئولان استان در حوزه ازدواج آسان و تسهیل شرایط ازدواج جوانان، اهتمام جدی دارند و مشوق‌های ارزشمندی نیز در این زمینه ارائه شده است.

وی از رشد ۲۰ درصدی ازدواج جوانان در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، نرخ ازدواج در استان بوشهر ۲۰ درصد افزایش یافته است.

استاندار بوشهر از کاهش ۳۰ درصدی طلاق در استان بوشهر خبر داد و گفت: کاهش آمار طلاق نیز نشان دهنده موفقیت استان است و در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، نرخ طلاق در استان بوشهر ۳۰ درصد کاهش یافته است.

محمدی زاده از اجرای ۲ طرح در راستای جوانی جمعیت در استان بوشهر خبر داد و افزود: در دهه امامت و ولایت ۲ طرح بزرگ و مهم و تاثیرگذار در زمینه ازدواج آسان و تشویق فرزندآوری اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی اضافه کرد: واگذاری زمین به تمامی واجدان شرایط و مشمول طرح سه‌ فرزندی در ۱۰ شهرستان استان انجام می‌شود که ساز و کار لازم برای این مهم فراهم شده و آماده اجراست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر