چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۶۶۹
يکشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۲

فکرشهر: فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه این شهرستان در مسیر هموطنان زائر به کربلا قرار دارد، تامین امکانات لازم از جمله اسکان و امنیت باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد اسدی روز یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی و موکب‌داران این شهرستان اظهار کرد: بررسی جهت جانمایی موکب و ایجاد وضعیت مناسب بهداشتی از دیگر مسائل است که باید برای زائران اربعین فراهم شود.

وی افزود: پیاده‌روی اربعین، به عنوان سمبل وحدت و ولایتمداری، اثرات فرهنگی و معنوی بزرگی بر ملت و دیگر مسلمانان گذاشته و برگزاری با شکوه آن مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز است.

فرماندار دیلم تصریح کرد: وقتی دشمنان اسلامی هزینه‌های زیادی را برای کمرنگ کردن مراسم اربعین صرف می کنند، نشان می‌دهد که این مراسم تا چه میزان در جهان اسلام تاثیرگذار است..

وی ادامه داد: راهپیمایی اربعین یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات در جهان است و برگزاری آن نباید به چشم یک برنامه اداری دیده شود بلکه در جهت هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن آن همتی همگانی می‌طلبد.

اسدی گفت: در اربعین، میلیون‌ها نفر از مردم عشق و علاقه خود را به اهل بیت و امام حسین (ع) ابراز می دارند که این حضور نمادی از وحدت بین مسلمانان و تذکری به دشمنان اسلام است.

فرماندار دیلم تصریح کرد: تمامی ادارات در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به زوار امام حسین (ع) اهتمام جدی داشته باشند.

در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی و هیات‌های مذهبی آمادگی خود را جهت همکاری و مساعدت در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اعلام کردند.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر و در جوار استان خوزستان یکی از مسیرهای تردد زائران کشور به کربلا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر