پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۷۶۷
دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: سهمیه استان بوشهر در مسکن روستایی در سال جاری ۵ هزار واحد مسکونی است که تاکنون ۴۶۰۰ واحد مسکونی تبدیل به قرارداد شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده روز دوشنبه در نشست مسئولان حوزه مسکن استان بوشهر اظهار کرد: بانک‌ها در اجرای این طرح و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، نقش خود را به خوبی ایفا کردند و تا پایان تیرماه سال جاری، عملیات اجرایی احداث همه ۵ هزار واحد مسکونی روستایی، آغاز می‌شود و با تسریع در کار، امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: از دیگر طرح‌های موفقیت‌آمیز حوزه مسکن در استان بوشهر، طرح خودمالکی است که زمین‌ها متعلق به مالکان(مردم) است و با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت بانکی، واحدها احداث می‌شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: این واحدها در واقع بهترین نمونه واحدهای مسکونی است که تمام زیرساخت‌ها از قبیل برق و آب و تلفن و گاز و سایر دسترسی‌ها را دارند و با ساخت و تکمیل واحدها، می‌توانند ساکن شوند.

محمدی زاده یادآور شد: میزان تسهیلات مسکن در واحدهای خودمالکی از ۳۵۰ میلیون تومان برای هر واحد مسکونی به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر