پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۸۱۹
سه‌شنبه ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: حمایت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی‌هادر راستای مسئولیت‌های اجتماعی از مراکز ترک اعتیاد و نگهداری معلولان امری ضروری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، اکبر پورات روز سه‌شنبه به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بازدید از مرکز نگهداری معلولان و کمپ ترک اعتیاد شهرستان بوشهر اظهار کرد: مراکز کمپ اعتیاد نقش بسزایی در کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کنند و حمایت و برطرف کردن نیازهای این مراکز امری ضروری است.

وی افزود: حمایت و پشتیبانی از کمپ‌های ترک اعتیاد تا حد امکان در استان انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: گسترش اعتیاد می‌تواند به تدریج آسیب‌های جدی بر جامعه به ویژه نسل جوان وارد سازد و بر همین اساس همه مردم به نوعی در زمینه پیشگیری این آسیب اجتماعی مسئولیت دارند.

وی با تاکید بر اینکه توانمندسازی و حمایت از معلولان باید به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود گفت: حمایت و نگهداری از معلولان عملی پسندیده و ارزشمند است و سازمان‌های مربوطه در این زمینه با مشارکت و هم افزایی بیشتر باید زمینه ارائه خدمات مناسب‌تر را فراهم سازند.

وی افزود: توانمندسازی معلولان و مناسب سازی ورودی ادارات و سازمان‌های استان باید در اولویت بهزیستی و سایر دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همچنین استفاده از ظرفیت خیران هم استانی و سازمان‌های مردم نهاد در راستای کاهش مشکلات معلولین از دیگر اهدافی است که باید اداره کل بهزیستی استان و سایر دستگاه‌های مرتبط از این پتانسیل‌ها به خوبی استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر