پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۹۱۳
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و توقیف ۶ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق و کشف کالا به ارزش تقریبی هشت میلیارد ریال در کنگان خبرداد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی اظهار داشت: روز گذشته طرح مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خودروهای حامل کالای قاچاق که رانندگی مخاطره آمیزی در سطح محورهای مواصلاتی دارند، طرح عملیاتی در این زمینه از سوی مأموران پلیس آگاهی در سطح شهرستان کنگان اجرایی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در اجرای این طرح عملیاتی، مأموران انتظامی با محوریت پلیس آگاهی موفق شدند، تعداد ۶ دستگاه خودروی سواری، حامل انواع بار قاچاق را در سطح محورهای مواصلاتی که به صورت کاروانی در حرکت بودند در طی یک عملیات به صورت همزمان توقیف کنند.

سردار سوسنی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق، شامل انواع لوازم آرایشی، پوشاک، پارچه و لوازم خانگی کشف شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه در این ارتباط ۶ نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، بر تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا در استان تاکید و افزود: شهروندان به منظور مبارزه هدفمند پلیس با پدیده نابهنجار قاچاق، موارد مشکوک را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر