پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۹۴۷
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره استانی«ایران، جوان بمان» در دیلم برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین رمضانی ظهر چهارشنبه در این آئین اظهار داشت: جامعه و کشور در حال پیشرفت نیاز مبرم به نیروی جوانِ مستعد و تحصیل کرده دارد، که قشر دانش‌آموز می‌تواند این مهم را به مرحله اجرا درآورد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم خطاب به دانش‌آموزان گفت: شاید در گذشته امکانات لازم برای تحصیل وجود نداشت، ولی امروزه به برکت انقلاب اسلامی حتی در دور دست ترین نقاط کشور شرایط برای تحصیل رایگان مهیا است.

وی افزود: شما دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی ایران هستید و باید با تلاش و کوشش خود سعی بر بودن فردی موفق برای سربلندی ایران عزیز باشید.

مدیر آموزش و پرورش دیلم ادامه داد: کسب دو مقام دومی و دو مقام سومی دانش‌آموزان دیلمی نشان از مستعد بودن دانش‌آموزان دیلمی است.

وی افزود: در جشنواره استانی «ایران، جوان بمان»، دانش‌آموزان فاطمه کاوی نژاد در رشته طراحی پوستر از مدرسه حضرت زینب (س) و علی‌سینا جوکاری از مدرسه قدس در رشته نقاشی حائز رتبه دوم استانی، فاطمه اکبری از مدرسه فاطمه‌الزهرا (س) در رشته طراحی پوستر و ملیکا محمدی از مدرسه سعادت در ساخت کلیپ حائز رتبه سوم استانی این جشنواره شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم نیز در این آئین گفت: یکی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی به جهت تشویق و فرهنگ‌سازی در زمینه جوانی جمعیت برگزاری جشنواره دانش‌آموزی استانی «ایران، جوان بمان» است.

هادی جوانبخت افزود: این جشنواره با هدف مشارکت دانش آموزان به عنوان سفیران جمعیت در خانواده خود، از طریق بیان ساده مفهوم پیری جمعیت و انجام فعالیت هنری با مشارکت و نظارت خانواده با موضوعات افزایش جمعیت انجام شد.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ اثر در حوزه‌های مختلف شامل نقاشی، موشن گرافی، کلیپ، روزنامه دیواری، شعر و … از شهرستان دیلم به دبیرخانه جشنواره استانی ارسال شد، که از بین آثار هیئت داوران ۴ دانش‌آموز دیلمی را در سطح استانی و ۶ نفر در سطح شهرستانی انتخاب و به برگزیدگان، جوایزی همچون دوچرخه، گوشواره طلا و تلسکوپ اهدا شد.

وی در پایان از همکاری و مساعدت خوب مجموعه آموزش و پرورش در اجرای این طرح در سطح شهرستان دیلم تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر