پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۰۱۱
دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: مسایل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان بخش شبانکاره، در جریان بخشدار و رییس اداره ورزش و جوانان شبانکاره با سرپرست ورزش و جوانان استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش «فکرشهر» از روابط عمومی بخشداری، «ابراهیم حسینی» در این نشست، با اشاره به پتانسیل های قابل توجه ورزشی در شبانکاره، بر افزایش و تکمیل پروژه ها، رفع نواقصات و نیازمندی ها در این حوزه تاکید کرد و گفت: از سال گذشته، قول هایی بنا به مطالبات جوانان و ورزشکاران بخش در زمینه های مختلف از تعمیر و تجهیز اماکن تا وسایل و ملزومات ورزشی داده شده که انتظار می رود در طول سال جاری، شاهد تحقق آنها باشیم.

حسینی، با اشاره به مشکلات زیرساخت های ورزشی در بخش شبانکاره، با وجود داشتن ورزشکاران مستعد در حوزه های مختلف، بر رفع مشکلات ورزشی در این بخش تاکید کرد و گفت: قطعاً با رفع نواقصات و مشکلات، شاهد شکوفایی این استعدادها خواهیم بود و نسل جوان را که از سرمایه‌های عظیم کشور هستند و نقش مهمی در پیشرفت یا انحطاط جامعه‌ ایفا می کنند، با تربیت و پرورش جوانان و جهت‌دهی آنان به سمت سبک زندگی سالم که ورزش از آن دسته است، می توان به نتایج مثبتی در حوزه جوانان دست یافت. 

حسینی خطاب به سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، اضافه کرد: با توجه به دیدگاه، تلاش و سوابق جنابعالی امیدواریم در حوزه ورزش حرکت رو به جلو و گام های مثبتی برداشته شود.

«یاسر جمالی»، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر هم در این نشست گفت: با برنامه ریزی مناسب، سرمایه گذاری هدفمند و استفاده بهتر از امکانات موجود، می توان شاهد حضور پررنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران استان باشیم.

جمالی افزود: در تلاش هستیم با جذب ظرفیت حمایتی صنایع بزرگ نفت و گاز توسعه ورزش در استان را شاهد باشیم.

وی گفت: با وجود کمبود اعتبارات درصدد هستیم تا با توزیع مناسب اعتبارات و تکمیل پروژه های نیمه تمام تسریع پیدا کند.

جمالی در ادامه بیان کرد: استان بوشهر و بخش شبانکاره پتانسیل بالایی در توسعه رشته های مختلف ورزشی دارد و باید با برنامه ریزی صحیح از این ظرفیت به درستی استفاده شود تا شاهد جامعه پویا و با نشاط باشیم.

در این نشست، تدابیر لازم برای رفع برخی مشکلات در حوزه ورزش بخش و همچنین تسریع در روند تعمیر و تجهیز سالن و ورزشگاه شبانکاره اتخاذ شد.

 همچنین از سرپرست ورزش و جوانان استان دعوت به عمل آمد تا در اولین فرصت از زیرساخت های ورزشی شبانکاره بازدید و نشستی با جوانان و ورزشکاران داشته باشد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر