پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۰۴۸
دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان دیلم گفت: ۴۰۸ داوطلب در شهرستان دیلم برای رقابت در دومین مرحله آزمون سراسری در سال تحصیلی ۱۴۰۲ ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین رمضانی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله دوم کنکور سراسری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴و ۱۵ تیرماه متفاوت‌تر از سنوات گذشته با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با چهار تغییر مهم حذف دروس عمومی، تأثیر قطعی سوابق تحصیلی، حذف زیرگروه‌ها و برگزاری ۲ بار در سال برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان دیلم گفت: ۴۰۸ داوطلب در این شهرستان برای رقابت در دومین آزمون سراسری در سال تحصیلی ۱۴۰۲ ثبت‌نام کرده‌اند که از این مجموع ۲۹۸ نفر زن و ۱۱۰ مرد هستند.

رمضانی افزود: این آزمون در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر صبح و عصر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه امسال همزمان با سراسر کشور در شهرستان دیلم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در گروه ریاضی ۴۷ داوطلب شامل ۱۷ زن و ۳۰ مرد، در گروه تجربی ۱۵۳ داوطلب شامل ۱۲۵ زن و ۲۸ مرد، در گروه انسانی نیز ۱۴۵ داوطلب شامل ۱۰۵ زن و ۳۹ مرد، در گروه هنر ۳۴ داوطلب شامل ۳۲ زن و ۲ مرد و در گروه زبان‌های خارجی ۳۰ داوطلب شامل ۱۹ زن و ۱۱ مرد حضور دارند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان دیلم با بیان اینکه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در ۲ نوبت دی‌ماه ۱۴۰۱ و تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، گفت: در این آزمون تنها سوالات اختصاصی ارائه می‌شود و برای گروه آزمایشی علوم تجربی سه دفترچه، ریاضی و فنی و علوم ریاضی ۲ دفترچه، هنر و زبان‌های خارجی یک دفترچه در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: آزمون صبح و عصر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سالن ورزشی شهدای دانش‌آموزی واقع در انتهای خیابان ۱۳ آبان شهر بندر دیلم در نظر گرفته شده است.

رمضانی اضافه کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر