پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۰۵۵
دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از پنجشنبه هفته جاری با استقرار جریان‌های جنوبی، رطوبت و شرجی هوا و دما در این استان به طرز محسوسی افزایش می‌‎یابد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و خورموج با ۴۷ و کنگان و دیر با ۴۶ و اهرم با ۴۵ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

وی بیان داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، تا روز چهارشنبه غبار محلی و در برخی ساعت‌ها وزش باد از پدیده‌های مورد انتظار برای استان بوشهر است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط با احتمال گردوخاک پیش‌بینی شده است.

مساعدی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و از ابتدای شب در فراساحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۴۵ بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۱۶، جزر دریا ساعت ۱۶:۱۵، مد دوم ساعت ۲۲:۳۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر