پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۱۶۳
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: از مجموع ۳۶ واحد تولیدی فعال در شهرک صنعتی بندرریگ واقع در شهرستان گناوه، ۱۲ واحد معادل ۳۳ درصد از این واحدها در دولت سیزدهم فعال شده‌اند.

به گزارش فکرشهر، علی باستین روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی بندرریگ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: چنین روندی نشان می‌دهد که مدیریت ارشد استان بوشهر و مجموعه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها، حمایت لازم و کافی از امر تولید را در این استان دارند.

وی افزود: یکی از اهداف و رویکردهای اصلی دولت در استان بوشهر توسعه صنعتی است که رویکرد اشتغال و توسعه ناپایدار را به سمت اشتغال پایدار سوق دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر تصریح کرد: چنین رویکردی در شهرستان گناوه در ۲ سال اخیر بویژه برای سرمایه‌گذارانی که اهل این منطقه هستند، به خوبی اتفاق افتاده و آنها با حفظ نقش تجارت در عرصه اقتصادی، فعالیت‌های خوبی به سمت توسعه صنعتی آغاز کرده‌اند.

باستین بیان کرد: در بازدیدی که از کارخانه تولید انواع نوشیدنی در شهرک صنعتی به عمل آمد، بیش از ۵۰۰ میلیادرتومان سرمایه گذاری شده است.

وی ادامه داد: تجهیزات موردنیاز این کارخانه خریداری، ساختمان و ابنیه های لازم آماده شده و پیش‌بینی می شود در دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.

باستین گفت: با بهره برداری از این طرح که حداقل ۱۵۰ نفر ایجاد اشتغال می کند، الگوسازی در زمینه صنعتی در این شهرستان بواسطه طرح‌های ارزشمند به عمل آمده است.

وی افزود: از سایر سرمایه گذاران شهرستان که قصد سرمایه گذاری در حوزه صنعت و تولید دارند استقبال می کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر تصریح کرد: اعلام می کنیم همه دستگاه‌های دولتی و بانک‌های استان در خدمت سرمایه گذاران بخش خصوصی هستند.

وی گفت: باور داریم که نیازمند به حرکت به سمت چنین سرمایه گذاری‌هایی هستیم، چرا که اگر تولید اتفاق بیافتد، اشتغال و درآمد پایدار، رفاه و اقتصاد و معیشت شکل می‌گیرد.

باستین از مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، گمرک و بانک تجارت استان بوشهر و بخشدار بندرریگ جهت همراهی در بازدید از شهرک صنعتی تقدیر کرد و افزود: امیدواریم با همدلی و همراهی همه عزیزان آنچه که لایق و استحقاق مردم شریف استان بوشهر و بخصوص گناوه است دست پیدا کنیم.

مدیرعامل کارخانه مرکز طلایی انرژی سالم نیز به خبرنگار ایرنا گفت: سرمایه‌گذاری در این کارخانه تا تکمیل طرح، ۷۰۰ میلیاردتومان پیش بینی شده که تاکنون نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مجید رستمی افزود: این طرح که ۱۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند، در بخش تولید نوشیدنی‌ها در سه خط قوطی، شیشه و پت با آخرین تکنولوژی روز دنیا در حال احداث است و طبق برنامه زمان بندی شده امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر