پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۳۱۵
شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: صنایع خصوصی در استان بوشهر علی رغم کسب درآمدهای فراوان، به مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه ورزش توجهی ندارند.

به گزارش فکرشهر از مهر، یاسر جمالی جمعه‌شب در حاشیه حضور در تمرین تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: ایرانجوان از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال استان بوشهر است که باید حمایت شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: کمک‌های قطره چکانی فایده‌ای ندارد و بایستی مسئولان استانی و نمایندگان مجلس برای تعیین اسپانسرینگ ثابت صنایع حاضر در استان را پای کار بیاورند.

وی افزود: البته حمایت و پشتیبانی مسئولین رافع مسئولیت مدیرعامل و مالکین و هیئت مدیره باشگاه در هزینه کرد و حمایت از تیم نیست زیرا باشگاه سهامی خاص است و هرکس که مدیریت باشگاه را برعهده می‌گیرید ملزم به تزریق منابع مالی و بستن شاکله اصلی تیم است.

حق جوانان ادا شود

جمالی ادامه داد: صنایع خصوصی فعال در استان بوشهر حق واقعی جوانان استان را ادا نمی‌کنند و علی رغم کسب درآمدهای سرشار، سهم واقعی مسئولیت‌های اجتماعی خود را به ورزش استان نمی‌پردازند.

وی اضافه کرد: همه شنیده ایم صرفاً یک شرکت در استان کرمان ۱۷ تیم در لیگ‌های برتر رشته‌های مختلف دارد ولی استان بوشهر با انبوهی از ظرفیت‌های عظیم اقتصادی و قطب انرژی ایران و حتی جهان، دو تیم پر قدمت ایرانجوان و شاهین که شناسنامه و هویت و روح شادی بخش مردم استان هستند متأسفانه شرایط شرکت در مسابقات را به سخنی به دست می‌آورند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ضمن بیان موارد، مساعدت در حد توان و در صورت تأمین اعتبار توسط اداره کل ورزش و جوانان به تیم ایرانجوان تخصیص خواهد یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر