چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عملیات اجرای چهار پروژه ورزشی وعمران شهری شهرداری وحدتیه استان بوشهر با اعتبار 12 میلیارد ریال آغاز شد...
کد خبر: ۱۴۲۴۵
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

فکرشهر: عملیات اجرای چهار پروژه ورزشی وعمران شهری شهرداری وحدتیه استان بوشهر با اعتبار 12 میلیارد ریال آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شهردار وحدتیه در آیین آغاز اجرای این طرح ها، گفت: اعتبار این پروژه ها از منابع داخلی شهرداری و عوارض وصولی آلایندگی تاسیسات نفت نرگسی شهر وحدتیه تامین شده است.

\n\n

عبدالحمید صفایی افزود: هدف و افق برنامه ها و اقدامات شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بر توسعه و پیشرفت شهر، کاستن آلام و مشکلات شهروندان استوار شده و امیدواریم تا دهه ی فجر سال جاری قدم های اساسی در حل معظلات و مشکلات شهر برداشته شود.

\n\n

\n\n

وی از همراهی و همکاری خوب شهروندان و اعضای شورای اسلامی وحدتیه در زمینه تملک ها، تخریب، تعریض معابر و عقب نشینی ها و دیگر مسائل مربوط به توسعه و عمران این شهر تقدیر کرد و خواستار تداوم این همراهی برای تسریع در روند طرح ها و ارائه پیشنهادها و نظرهای سودمند به شهرداری شد.

\n\n

در این آیین عملیات اجرایی ساماندهی بلوار امام خمینی(ره) ورودی شهربه متراژ چهارهزار و 800 مترطول درمسیر رفت و برگشت که شامل نصب سنگ جدول جدید، ایجاد سیستم روشنایی، نور پردازی، توسعه فضای سبز، فرش موزاییک و تجهیز مبلمان آغاز شد.

\n\n

به گزارش روابط عمومی شهرداری وحدتیه، همچنین پروژه ورزشی احداث نخستین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر وحدتیه درمحل پارک لاله واقع درخیابان انقلاب به متراژ یکهزارو 200مترمربع به همراه توسعه این پارک با اعتبار دومیلیارد ریال، ساماندهی قدمگاه امام رضا(ع) شهر وحدتیه نیز شامل بهسازی و زیباسازی محیط، ایجاد و توسعه فضای سبز، نصب تجهیزات لازم و امکانات مورد نیاز به میزان دوهزارو 500مترمربع از جمله طرح هایی است که امروز به اجرا درآمد.

\n\n

ساماندهی پیاده رو خیابان های ساحلی شمالی وجنوبی به میزان سه هزارو 300مترمربع شامل فرش موزاییک، ایجاد فضا وکمربند سبز، نصب آلاچیق، روشنایی و نورپردازی دیگر پروژه عمرانی شهرداری وحدتیه است که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر