چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۵۲۳
دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: عملیات اجرایی ساخت ۱۱۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان از شهرستان دیر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر در آیین آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دیر گفت: این واحد‌ها در کمترین زمان ممکن و در آینده نزدیک تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.
 
فرماندار دیر نیز گفت: امروز طرح ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دیر در موقعیتی بسیار مناسب آغاز شد و امیدواریم بتوانیم در دولت مردمی ایران قوی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها باشیم.
 
یونس باربرز با بیان اینکه این شهرستان در حوزه نهضت ملی مسکن ظرفیت‌های بالایی دارد، افزود: طرح ساخت ۶۸ واحد مسکونی شهر دیر که از سال ۹۵ شروع شده و بخش عمده‌ای از کار آن مانده بود، در این دولت تکمیل و در سفر سال گذشته رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.
 
وی با اشاره به واگذاری ۱۴۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های سه فرزندی دیر و کنگان در هفته گذشته، اضافه کرد: ۸۰ هکتار زمین در شهر بردستان در کنار ۵۰۰ قطعه زمین در دیر و همچنین بیش از ۵۰۰ هکتار زمین دیگر واقع در شمال شهر دیر برای واگذاری به مردم در نظر گرفته شده است و در شهر‌های دوراهک و آبدان نیز زمین مورد نیاز این طرح تأمین شده که به مردم واگذار می‌شود.
 
فرماندار دیر یادآور شد: از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز اقدامات مؤثری در حوزه تأمین مسکن شهروندان در قالب طرح نهضت ملی مسکن، بافت فرسوده، خودمالکی و مقاوم‌سازی روستایی در این شهرستان انجام شده و شاهد ساخت صد‌ها واحد اعم از روستایی و شهری بوده‌ایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر