پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۵۶۷
سه‌شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم گفت: بمنظور حفاظت و حراست از عرصه‌های طبیعی و ملی، ۵۷۳ همیار طبیعت در این شهرستان جذب و کارت شناسایی برای آنها صادر شده است.

به گزارش فکرشهر، فردین حاجب روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جلب مشارکت مردم در امر حفاظت و احیا و همچنین توسعه منابع طبیعی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود: باتوجه به اینکه مردم به عنوان نیروی عظیم و بسیار محکم برای حفاظت از عرصه‌های ملی و منابع طبیعی می‌توانند وارد عمل شوند، این اداره نسبت به عضوگیری طرح همیاران طبیعت از دستگاه‌های اجرایی، مدارس و دیگر اقشار جامعه در سطح شهر و روستاها اقدام کرده است.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم بیان کرد: همیاران طبیعت به عنوان بازوی توانمند منابع طبیعی برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار در سه سطح همیار طبیعت مروج، همیار طبیعت مروج دانش آموزی و همیار طبیعت محافظ گروه‌بندی می شوند.

حاجب افزود: ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین اقشار جامعه، جلب مشارکت مردم در امر حفاظت، احیا و توسعه منابع طبیعی، ساماندهی علاقمندان و دوستداران منابع طبیعی، شوراهای اسلامی، دهیاران،‌ بسیجیان و سایر اقشار جامعه در قالب همیاران طبیعت از جمله اهداف همیار طبیعی است.

وی گفت: جذب و آموزش همیاران طبیعت با هدف تقویت سطح دانش و بهره‌گیری از توانمندی‌های آنها و ترویج فرهنگ حفاظت از اراضی طبیعی در جامعه از برنامه‌های مهم این اداره است که انجام می‌شود.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر دارای ۱۵۰هزار هکتار اراضی ملی است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
سه‌شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
حالتون خاشه... چه تیتری زدینه چه مطلبی نادینه
ناشناس
|
-
|
سه‌شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
جون خودتون دیگه شب که خوابتون میاد اخبار ننویسین پاک قاطی پاطی شدین
ناشناس
|
-
|
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
بیلین وقتی بچه تون خوو رفت اوسو بشینین پوی لبتاپ تا ایقه اخبار قاطی پاطی ننویسین
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر