پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۵۹۱
سه‌شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: این شهرستان میزبان اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال کشور شد.

به گزارش فکرشهر، مهراب دشتی مکان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم ملی دختران زیر ۱۷ سال کشور که خود را برای مسابقات بین المللی پیشرو آماده می کند، به مدت ۲ روز و از جمعه هفته جاری با همکاری باشگاه ورزشی بانوان سون و اداره ورزش و جوانان شهرستان اردو برپا می‌کند.

وی گفت: حضور ملی پوشان فوتبال کشور در گناوه، می‌تواند اثرات مثبت و قابل توجهی در رشد و توسعه فوتبال بانوان بخصوص در رده های پایه و انگیزه بین این قشر جامعه داشته باشد.

رئیس هیات فوتبال گناوه با تقدیر از همکاری باشگاه بانوان سون یادآوردشد: اردوی ۲ روزه تیم ملی در استادیوم شهیدسراجی این بندر در روزهای ۲۳ و ۲۴ ماه جاری پیش بینی شده است.

موسس و مربی باشگاه ورزشی بانوان سون گناوه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس پیشنهاد هیات فوتبال استان بوشهر در حوزه بانوان از فدراسیون، این باشگاه با همکاری هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان، آمادگی خود را برای میزبان اردوی ۲ روزه تیم ملی اعلام کرد.

لیلا اسدی افزود: در اردوی تیم ملی ۳۰ بازیکن حضور دارند که باتوجه به میزبانی شهرستان، پنج بازیکن از این باشگاه و ۱۰ بازیکن از مابقی شهرستان های استان بوشهر نیز شرکت می‌کنند.

وی گفت: این باشگاه در رشته فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی فعالیت بسیار خوبی دارد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر