چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۶۲۷
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۸

فکرشهر: رویداد استارتاپی ایده شو به میزبانی پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار و برترین‌های این رویداد معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، دبیر رویداد ایده‌شو با اشاره به اینکه این رویداد شامل پیش رویداد و کارگاه‌های جانبی به میزبانی پارک علم و فناوری خلیج فارس و حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر برگزار شد، گفت: در فراخوان‌های انجام شده ۳۰ ایده به دبیرخانه رویداد ارسال شد.
 
رضا اسمعیل پور افزود: اختتامیه رویداد ایده شو با محوریت محصولات و ایده‌های فناورانه و دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی در مدت دو روز برگزار شد و مورد استقبال واحد‌های صنعتی و گروه‌های فعال در حوزه پتروشیمی قرار گرفت.
 
وی عنوان کرد: در این رویداد گروه‌های ایده‌پرداز در محور‌های توسعه فرایند، فناوری تولید تجهیزات و قطعات پیشرفته، فرآوری و تولید محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، توسعه نرم‌افزاری بالادستی صنایع، فناوری اطلاعات بالادستی در صنایع پتروشیمی، تامین منابع اولیه و توسعه صنایع و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مواد غیر ملتهب پتروشیمی به رقابت پرداختند.
 
دبیر رویداد ایده‌شو ادامه داد: پس از بررسی و ارزیابی ایده‌های نوآورانه از متخصصان و داوران مجرب، ۱۰ تیم وارد مرحله نهایی رویداد شدند.
 
وی بیان کرد: در اختتامیه رویداد، که با حضور رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر و نمایندگان شرکت پتروشیمی مبین انرژی خلیج فارس برگزار شد، سه تیم برتر انتخاب شدند. این تیم‌ها با ایده‌های خلاقانه و کارآمد خود در زمینه صنعت پتروشیمی، توانستند از بین سایر تیم‌ها برجسته شوند.
 
اسمعیل پور با معرفی گروه‌های برتر رویداد استارتاپی ایده شو گفت: گروه کارن تک، واحد دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناور خلیج فارس به مقام برتر رسید و گروه هسته پژوهشی نفت و گاز به نمایندگی دکتر احمد آذری عضو هیئت علمی دانشکده نفت و گاز و پتروشیمی دانشگاه خلیج فارس دوم شد و مقام سوم هم به گروه هسته پژوهشی مهندسی برق به نمایندگی دکتر حامد گرگین پور عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی سیستم‌های هوشمند و علوم داده دانشگاه خلیج فارس رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر