پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۸۱۸
شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

فکرشهر: هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد با تداوم وزش جریانات جنوبی، افزایش شرجی و رطوبت هوا را طی امروز و فردا در استان خواهیم داشت.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و فردا جوی به‌نسبت آرام بر استان و دریا حاکم است و به‌دلیل تداوم وزش جریان‌های جنوبی، هوا در غالب نقاط استان به‌ویژه مناطق ساحلی شرجی و مرطوب پیش‌بینی می‌شود.
 
زهرا راستگو افزود: از روز دوشنبه با شدت‌گرفتن وزش باد‌های شمالی، دریا برای ساعت‌هایی مواج خواهد بود و انتظار می‌رود که در پنج روز آینده وزش باد در اواسط روز، غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی، پدیده‌های غالب در سطح استان باشد.
 
وی گفت: جهت وزش باد تا فردا متغیر، بیشتر جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و امروز گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
معاون هواشناسی استان ادامه داد: ارتفاع موج دریا هم در این مدت ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در زمان وزش باد گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
 
به گفته راستگو فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۵۶ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۵:۱۱، مد دوم ساعت ۲۲:۳۱ و جزر دوم ساعت ۲۳:۱۷ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر