پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۸۸۶
يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۳

فکرشهر: دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر گفت:‌ با برنامه‌ریزی صورت گرفته نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سعید حیدری عصر شنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر اظهار داشت: احکام اعضای ستاد هفته دولت در استان صادر شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر گفت: رئیس ستاد هفته دولت استاندار و جانشین و رئیس کمیته سیاسی، اجتماعی و فرهنگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار است.

وی، رئیس کمیته اقتصادی ستاد هفته دولت استان بوشهر را معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اعلام و بیان کرد: رئیس کمیته پشتیبانی ستاد هفته دولت استان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی نیز مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر تعیین شده است.

استفاده از ظرفیت‌های مردم

وی تبیین خدمات دولت را از مهمترین برنامه‌های هفته ستاد بزرگداشت دولت در استان دانست و بیان کرد: در این راستا نمایشگاه دستاوردهای دولت در تمامی شهرستان‌های استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر استفاده از ظرفیت‌های مردم نهاد در تبیین دستاوردهای دولت را مورد تأکید قرار داد و گفت: حضور مدیران در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی در تبیین دستاوردهای دولت مورد توجه است.

حیدری تهیه و تولید ۱۰ فیلم مستند در زمینه دستاوردهای دولت را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: طرح‌های مهم عمرانی و خدمات‌رسانی در دولت مردمی و انقلاب آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر افتتاح شده است که باید این طرح‌ها در قالب فیلم مستند تهیه و عرضه شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر