پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۹۷۸
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌اموزان، ۵۹۲ پایگاه تابستانی در این استان راه‌اندازی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمود حقدوست روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز از برنامه‌های متنوع این پایگاه‌های تابستانی استفاده کنند.

وی افزود: سلامت جسم و روان، مهارت‌آموزی و تقویت باورهای دینی و تربیتی از عمده برنامه‌هایی است که در تابستان امسال برای گروه‌های هدف این پایگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: در کارگاه‌های آموزشی، مهارتی و تربیتی سعی می‌شود دانش‌آموزان را با فضای کسب و کار آشنا کرد.

حقدوست ادامه داد: با توجه به این که اولین خانه یاریگران زندگی در استان بوشهر به مرحله بهره‌برداری رسیده سعی می‌کنیم با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر برای کودکان و نوجوانان آسیب دیده در اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های خوبی اجرا شود.

وی ادامه داد: بوشهر از استان‌های پیشگام در فعالیت‌های تابستانی است به گونه‌ای که زودتر از خیلی از استان‌ها، کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی را آغاز کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: با حضور ۴۰۰ دانش‌آموز و با همکاری هلال احمر، مرحله استانی یازدهمین المپیاد مهارت‌های امدادی دادرسان در استان بوشهر آغاز شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر