پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۱۹۹
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی بوشهر گفت: یک هزار تن کالای اساسی برای برگزاری نذورات هیات‌های مذهبی در ماه‌های محرم و صفر در این استان تامین شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید عبدالحسین موسوی‌فرد روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این اقلام با نظر و مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی و عتبات عالیات بین هیات‌ها، مساجد و مواکب حسینی توزیع می‌شوند.

وی هدفمندی، توزیع مناسب و به صورت متمرکز کالاهای اساسی بین هیات‌های مذهبی را از جمله هدف‌های توزیع کالاهای اساسی عنوان کرد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: این اقلام شامل برنج ۶۰۱ تن برنج، یکصد تن آرد، ۱۴۸ تن شکر، ۷۴ تن گوشت قرمز منجمد و ۴۰ تن مرغ است.

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده سال گذشته ۱۱ هزار تن کالای اساسی در این استان تامین و توزیع شده که این میزان نسبت به سال ۱۴۰۰ معادل ۵۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

موسوی فرد اظهار کرد: کالاهای توزیع شده شامل چهار هزار و ۸۰۰ تن برنج، ۲هزار و ۴۲۳ تن شکر، سه هزار و ۹۲۰ تن مرغ منجمد، ۶۵۸ تن گوشت قرمز بوده است.

وی افزود: در سالجاری نیز تاکنون یک هزار و ۵۰۰ تن مرغ و ۸۰۰ تن برنج در ایام ماه مبارک رمضان و عیدهای قربان و غدیر توزیع شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر