پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۲۹۶
جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری دوره‌های آموزش و توانمندسازی خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، زینب غلام‌پور از برگزاری دوره‌های آموزش و توانمندسازی سپهر دانش و معرفت با عنوان مخاطب‌شناسی و روش‌های مهارت‌های ارتباطی خبر داد.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزش و توانمندسازی سپهر دانش و معرفت با عنوان مخاطب‌شناسی و روش‌های مهارت‌های ارتباطی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره در تالار بهزاد گناوه ویژه ویژه معاونان و مربیان پرورشی و مشاوران شهرستان‌ها و مناطق گناوه، دیلم و بندر ریگ برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: مدرس این دوره حجت‌الاسلام علی اصغر کریم‌خانی خواهد بود.

غلام‌پور بیان کرد: همچنین این دوره روز دوشنبه دوم مردادماه ۱۴۰۲ نیز در پژوهش‌سرای متقین شهر برازجان با تدریس حجت‌الاسلام محسن گمار ویژه معاونان و مربیان پرورشی و مشاوران شهرستان دشتستان و مناطق سعدآباد، آب‌پخش و شبانکاره برگزار می‌شود.

وی گفت: معاونان و مربیان پرورشی و مشاوران شهرستان بوشهر، مناطق دلوار و خارگ نیز می‌توانند در روز دوشنبه دوم مرداد ماه در کانون امام خمینی (ره) شهر بوشهر با تدریس حجت‌الاسلام علی‌اصغر کریم‌خانی در این دوره شرکت کنند.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: برگزاری دوره در سایر نقاط استان نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر