پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۳۱۵
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با هدف ارتقا جایگاه این استان برای کسب رتبه تک رقمی، نقشه پنج ساله کنکور بوشهر تدوین شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی موحدی شامگاه جمعه در نشست با مسئولان بخش آبدان شهرستان دیر استان بوشهر اظهار کرد: برای تحقق اهداف این رویکرد در سال تحصیلی جاری، برگزاری کلاس‌های رایگان کنکور در سراسر استان بوشهر همراه با توزیع رایگان کتب کمک درسی با همراهی صنعت نفت انجام می‌شود.

وی افزود: در کنار یک سری فعالیت‌ها از جمله استفاده از دبیران مجرب و متخصص حوزه کنکور استان، سعی می‌شود از تجارب استان‌های برتر در بخش کنکور سراسری نیز استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: نیاز است اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده به آموزش و پرورش استان بوشهر اختصاص یابد.

موحدی ادامه داد: اختصاص بودجه جداگانه برای دستگاه تعلیم و تربیت از محل اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی شهرستان‌ها و مناطق ضروری است.

وی شکاف علمی و گسست تربیتی را یکی از آثار دوران کرونا دانست و عنوان کرد: با همت بلند دولت مردمی ایران قوی برای واکسیناسیون عمومی و بازگشایی حضوری مدارس، همه فرهنگیان برای کاهش آثار سو این گسست در حال تلاش جهادی هستند.

موحدی ادامه داد: در این زمینه، طرح جبران و تثبیت یادگیری در سراسر استان با هدف بهبود شرایط علمی دانش‌دانش‌آموزان برگزار شده است.

وی در خصوص تغییر مدیران مدارس گفت: پایش مدیران مدارس بر اساس یک سری شاخص‌های علمی انجام می‌شود و پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، اگر مدیری حائز این شاخص‌ها نبود و حضورش به ضرر دانش‌آموزان باشد، بدون تعارف تغییر می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر