پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ در نشست شورای اداری دشتستان مطرح شد:
فکرشهر: روسای ادارات در نماز جمعه شهر و بخش خود شرکت کنند/ اگر روابط عمومی ندارید، خودتان با رسانه ها ارتباط بگیرید/ مصوبات ستاد اقامه نماز را تنها ۸ دستگاه بارگزاری کرده اند/ برای مناسبت های این ایام انتظار می‌رود که دستگاه ها حداقل بنری نصب کنند تا مردم متوجه شوند این اداره مربوط به جمهوری اسلامی است...
کد خبر: ۱۴۳۳۱۹
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: فرماندار دشتستان گفت: هفته دولت پیش رو است و به زودی دبیر بزرگداشت هفته دولت معرفی خواهد شد و امیدوارم همه دستگاه ها همکاری داشته باشند و پروژه هایی را که دارند، معرفی کنند.

اگر روابط عمومی ندارید، خودتان با رسانه ها ارتباط بگیرید

به گزارش «فکرشهر»، «احمد بنافی» امروز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان با بیان این مطلب افزود: دستگاه های اجرایی و شهرداری ها و دهیاری ها مدنظر داشته باشند که پروژه هایی را که پیشرفت بالایی دارند به پایان برسانند تاهفته دولت افتتاح شوند و کلنگ زنی ها نیز در همین ایام انجام شود.

وی ادامه داد: امسال ابتکار عملی خواهیم داشت و این ابتکار، این است که نمایشگاه دستاوردهای دولت را در هفته دولت خواهیم داشت تا مردم از این موارد اطلاع پیدا کنند.

بنافی گفت: گله ای که دارم این است که برخی دستگاه ها کماکان ارتباطی با رسانه ها ندارند و کارهایی را که در حال انجام است اطلاع رسانی نمی کنند.

وی خطاب به دستگاه های اجرایی اضافه کرد: اگر روابط عمومی ندارید، خودتان با رسانه ها ارتباط گرفته و به آن ها گزارش دهید و امید و شادابی را به جامعه برگردانید.

فرماندار شهرستان دشتستان در بخش دیگر سخنانش اظهارداشت: مدیریت مصرف موضوعی است که همه باید به آن توجه داشته باشند و امسال با تلاش همه جانبه خصوصا ادارات برق برازجان و نواحی، در حال سپری کردن بدون مشکل هستیم اما همه باید همکاری داشته باشند تا از تابستان به سلامت عبور کنیم.

بنافی افزود: همچنین، تا این لحظه مشکل آب نداشته ایم و در حال عبور از تابستان هستیم و دشتستان تاکنون در صدر مدیریت مصرف و توزیع آب بوده است و همه باید به آبفا کمک کنند تا یک ماه آینده را که اوج مصرف و بحران است، سپری کنیم.

روسای ادارات در نماز جمعه شهر و بخش خود شرکت کنند

احمد بنافی با اشاره به ایام محرم، بیان داشت: هیات های مذهبی در این ایام مشغول هستند و همه دستگاه ها خصوصا ادارات مربوطه کمک کنند تا برپایی این آیین بزرگ حماسه حسینی به بهترین شکل انجام گیرد چرا که این سرمایه بزرگ نیاز به پشتیبانی دارد.

وی با بیان این که «ائمه اطهار آبروی ما هستند و باید در مراسمات شرکت کرده وعزاداری کنیم» افزود: تکلیف دستگاه های اجرایی و مسوولین است که در مراسمات ایام محرم همکاری کنند. همچنین روسای ادارات در نماز جمعه شهر و بخش خود شرکت کنند. 

وظیفه ما و ماموریت اساسی ما این است که مشارکت در انتخابات را افزایش دهیم

فرماندار دشتستان به موضوع انتخابات هم اشاره کرد و گفت: موضوع انتخابات را باید واضح و روشن کنم؛ وظیفه ما و ماموریت اساسی ما این است که مشارکت را افزایش دهیم و در زمینه ایجاد امید باید عمل کنیم و مدیران، نوک قله هستند و باید در هفته دولت و دهه فجر مردم خدمات آن ها را ببینند و این انقلاب تثبیت شده و پشتوانه مردمی داشته باشد که البته دارد.

وی ادامه داد: انتخابات امسال به طور کامل الکترونیکی است و همه دستگاه ها باید و موظف هستند که امکانات مالی و انسانی خود را برای انجام بهتر این انتخابات در اختیار قرار دهند.

بنافی ادامه داد: ما مدیران نباید از میز و صندلی خود برای تبلیغات فردی خاص استفاده کنیم و نباید وارد دسته بندی و جناح های سیاسی شد.

در پاییز، ازدواج آسان را با محوریت دانشجویان و بعضا دانش آموزان انجام می دهیم/ با همکاری سپاه پاسداران، می خواهیم روشنگری انجام دهیم و در فاز اول، دانش آموزان دختر را در قالب کاروان دستاوردهای انقلاب و آشنا کردن دختران با صنایع به مراکز صنعتی ببریم​

این مسوول به موضوع ازدواج آسان نیز اشاره کرد و گفت که امسال، ۳۴ زوج در دشتستان با ازدواج آسان به خانه بخت رفتند و این کار را می خواهیم تکثیر کنیم و در پاییز با محوریت دانشجویان و بعضا دانش آموزان آن را انجام دهیم.

وی ادامه داد: با همکاری سپاه پاسداران، می خواهیم روشنگری انجام دهیم و در فاز اول، دانش آموزان دختر را در قالب کاروان دستاوردهای انقلاب و آشنا کردن دختران با صنایع به مراکز صنعتی ببریم؛ همچنین می خواهیم اردوهای خارج از استان داشته باشیم و افراد خاصی نیز مدنظر نیستند و همه می‌توانند در کارگاه های روشنگری شرکت کنند.

فرماندار دشتستان درباره اعتبارات شهرستان نیز اظهارداشت: در اعتبارات سال ۱۴۰۱، کماکان برخی دستگاه های اجرایی پول زیادی را در حساب ادارات کل دارند و مدیران شهرستان باید بروند و با مدیران کل رایزنی کنند و این کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: در خصوص اعتبارات ۱۴۰۲ نیز باید کفت که ۱.۸ برابر افزایش داشتیم و در این افزایش، در صدر استان قرار گرفتیم و به موازات آن و با عدالت محوری و با توجه به اولویت های دستگاه های اجرایی، پروژه هایی را که مطالبه مردم هستند، در اولویت قرار می دهیم.

بنافی بیان داشت: در اعتبارات امسال، جهاد کشاورزی با توجه به شرایط شهرستان دشتستان، میراث فرهنگی با توجه به تاریخ کهن ما، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، راهداری و راه و شهرسازی را به طور ویژه دیده ایم.

برای مناسبت های این ایام انتظار می‌رود که دستگاه ها حداقل بنری نصب کنند تا مردم متوجه شوند این اداره مربوط به جمهوری اسلامی است

امام جمعه برازجان نیز در این نشست اظهارداشت: مهم‌ترین نکته نهضت امام حسین علیه السلام، امر به معروف و نهی از منکر بود که اگر در جامعه گسترش پیدا کند، بسیاری از معضلات جامعه کاهش پیدا خواهد کرد و اگر جامعه ای بی تفاوت باشد، روز به روز شرایط بدتر خواهد شد.

حجت الاسلام حسن مصلح ادامه داد: به برکت جمهوری اسلامی،، کارهایی در این راستا صورت گرفته ولی کافی نیست و مسوولین که قدرت دارند باید تلاش بیشتری کرده و باید امر به معروف و نهی از منکر کنند و این افراد به واسطه خون شهدا به این مسوولیت رسیده اند و باید رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

وی بیان داشت: در آستانه سالگرد تاسیس نماز جمعه که از برکات انقلاب اسلامی است، هستیم که آثار خوبی را برای نظام داشته است  و دفاع از مدیران و تبیین بیانات مقام معظم رهبری و اعلام هشدارها و مشکلات جامعه و موارد دیگر در تریبون نماز جمعه انجام می‌شود و میز خدمت که یکی دو سال گذشته راه اندازی شده نیز به این امر کمک کرده است.

مصلح گفت: برای مناسبت های این ایام انتظار می‌رود که دستگاه ها در جلوه های بصری نقش ایجاد کنند و حداقل بنری نصب کنند و چهره اداره تغییر کند تا مردم متوجه شوند این اداره مربوط به جمهوری اسلامی است.

مصوبات ستاد اقامه نماز را تنها ۸ دستگاه بارگزاری کرده اند

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان نیز گفت: مدیران و مسوولین در ایام عزاداری در کنار مردم قرار بگیرند و همه موارد لازم برای این ایام به دستگاه ها ابلاغ شده است.

مصطفی بارگاهی افزود: مصوبات ستاد اقامه نماز را تنها ۸ دستگاه بارگزاری کرده اند و سایر دستگاه ها انجام نداده اند که باید هر چه زودتر این کار را انجام دهند و ما بازرسی خواهیم کرد.

وی بیان داشت: از همه دستگاه هایی که برای جشن وصال همکاری داشته اند تشکر می کنم؛ همچنین دستگاه ها همگی آمادگی لازم را برای انتخابات پرشور داشته باشند تا بتوانیم این کار را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.

رییس تامین اجتماعی شهرستان دشتستان نیز اظهارداشت: در حوزه برازجان، ۲۷ هزار بیمه شده اصلی تامین اجتماعی وجود دارد و بیش از ۸۲۰۰ مستمری بگیر دارد که ماهانه ۵۲۰ میلیارد تومان حقوق به حساب آن ها واریز می‌شود.

روح اله بورکی افزود: بخشودگی جرایم در دستور کار این اداره قرار گرفته و تاکنون ۱۰۹ کارگاه ثبت نام کرده و ۷۱ مورد پرونده آنها تکمیل شده است.

جعفر کمالی، رییس بهزیستی شهرستان دشتستان نیز در این نشست بیان داشت: بهسازی معابر عمومی از درخواست های مردم بود که به همت شهردار و شورای اسلامی شهر برازجان این مناسب سازی در بسیاری موارد صورت گرفته که جای تشکر دارد.

به گزارش «فکرشهر»، در این جلسه، عنوان شد که در شهرستان دشتستان انتصاباتی انجام شده که شامل امام جمعه سعدآباد، صحراکار به عنوان رییس امور عشایر، رحیمی به عنوان رییس جهاد کشاورزی، حاجیان در سمت رییس اتاق اصناف دشتستان و عباسی به عنوان رییس بنیاد شهید شهرستان هستند.

نظرات بینندگان
شهروند
|
-
|
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۵
آب در ابپخش روزی سه ساعت بیشتر نیست . چقدر فرافکن دوست هستند . مخزن را پرکنیم یا حمام کنیم یا ظرف و لباس بشویییم ؟! ساعتی هم که به خانه میرسیم پس از کار در اوج گرما ! آب نیست و برق ضعیف است .بنر زدن هنر نیست .تکریم مردم هنر است . اینگونه انبد و نشاط برنمبگردد. دوتا مدیر و رییس اداره متخصص یزارین تا امید برگردد. ارشاد که سوت و‌کوره و تمام سال انکار محرمه که گاهی نه موسیقی نه تاتر نه هیچچچچ. فقط جلسه و حرف و طبل توخالی . کارمنداشم که هیچکدام تخصصی در زمینه کاریشون ندارن واخمو  . ادغامش کنید در تبلیغات بره . دو تا اکهی داره اونم بدین دفاتر خدماتی
خورشید
|
-
|
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲
امید و نشاط نیست. دوتا متخصص هنرمند بزارین ارشاد تا شور و نشاطایجاد کنن. انتخابات بی نشاط نمیشه
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر