پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۳۲۳
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۸

فکرشهر: رئیس اداره نگهداری حریم راه‌های استان بوشهر از شناسایی ۶۶۵ مورد تجاوز به حریم راه‌های استان خبر داد و گفت: ۱۲۵ مورد سازه‌های غیرمجاز در حریم راه‌های استان بوشهر تخریب شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، رسول خمیسی در جمع خبرنگاران از شناسایی ساخت وساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های استان از سوی گشت‌های راهداری، خبر داد و افزود: از ابتدای امسال ضمن برخورد با  ۲۹۵ مورد با دستفروشان حاشیه راه، نسبت‌به جمع‌آوری ۱۴۰ مورد تابلو غیرمجاز در حریم راه‌های استان اقدام شده است.
 
وی با اشاره به شناسایی ۶۶۵ مورد تخلف در زمینه ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های استان در سال جاری، افزود: ۱۲۵ مورد سازه‌های غیرمجاز تخریب شد.
 
رئیس اداره نگهداری حریم راه‌های استان بوشهر ۸۰ مورد انسداد راه دسترسی غیرمجاز و ۲۵ مورد برخورد با عبور تأسیسات امور زیربنایی غیرمجاز را از برنامه‌های سال جاری اعلام کرد.
 
وی یادآور شد: به استناد قانون ایمنی راه‌ها، ایجاد هرگونه ساختمان، دیوارکشی و تأسیسات به شعاع ۱۰۰ متر از انتهای حریم راه‌ها و در طول کنارگذر بدون کسب مجوز ممنوع است.
 
خمیسی با تاکید بر این‌که در صورت برخورد نکردن با ساخت وساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های استان، در زمینه ایمنی با چالش جدی مواجه خواهیم شد، گفت: حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه‌ها نیازمند همت و عزم استانی و ملی‌ست، و لازم است همه دستگاه‌های مرتبط خود را ملزم به اجرای آن بدانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر