پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۳۶۴
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: معاون فنی انتقال خون استان بوشهر با اشاره به اجرای پویش «نذر خون» گفت: پنج پایگاه اهدای خون در سطح استان تا پایان ماه صفر پذیرای هم استانی‌ها است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرضا نژاد بوالخیر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته پویشی را تحت عنوان «نذر خون» داریم که شعار امسال این پویش، «اهدای خون فرهنگ حسینی، نذر عاشقان» است و هدف از اجرای آن در استان، تأمین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز بیماران در ماه‌های محرم و صفر است.

معاون فنی انتقال خون استان بوشهر با بیان اینکه در سال گذشته پنج هزار و ۳۵۵ نفر در پویش «نذر خون» شرکت کردند، ادامه داد: امیدواریم امسال نیز مردم استان از این پویش استقبال کنند.

نژاد بوالخیر به تشریح ساعات فعالیت پایگاه‌های استان پرداخت و افزود: از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر، اداره کل انتقال خون بوشهر صبح‌ها از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای اهداکنندگان است.

وی بیان کرد: همچنین در شب تاسوعا از ساعت ۲۰ الی ۲۴، و شب عاشورا از ساعت ۲۰ تا یک بامداد پذیرای عاشقان حسینی خواهیم بود و در صبح عاشورا از ساعت هشت صبح تا ۱۲ آماده خدمت رسانی به مردم شریف بوشهر هستیم.

معاون فنی انتقال خون استان بوشهر در خصوص ساعات فعالیت دیگر پایگاه‌های اهدای خون در سطح استان نیز گفت: پایگاه دشتستان در شب‌های تاسوعا و عاشورای امسال از ساعت ۲۰ تا ۲۴ میزبان اهداکنندگان خون خواهد بود.

وی در خصوص فعالیت پایگاه‌های کنگان، گناوه و دیلم هم اضافه کرد: پایگاه‌های کنگان و گناوه در شب‌های تاسوعا و عاشورا از ساعت ۲۰ الی ۲۴ به منظور ارائه خدمات به عزاداران آماده خواهند بود.

نژاد بوالخیر اضافه کرد: پایگاه دیلم نیز در شب عاشورا از ساعت ۲۰ الی ۲۴ پذیرای مردم شریف دیلم و هیئت‌های مذهبی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر